سایت رسمی فدراسیون تکواندو ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
    کدپستی: 1931735593

    تلفن : 22242441
    تلفن : 22242442
    تلفن : 22242443

توسط رییس بیمارستان مسیح دانشوری صورت گرفت؛

تقدیر از فدراسیون تکواندو به منظور حمایت از طرح اهدای عضو

مراسم روز ملی اهدای عضو، اهدای زندگی برگزار و طی آن از فدراسیون تکواندو به منظور حضور فعال، حمایت و تشکیل کمپین نفس قهرمان با عضویت بیش از 500 تکواندوکار تقدیر به عمل آمد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو، مراسم جشن شفا و بزرگداشت روز ملی اهدای عضو، اهدای زندگی با حضور جمعی از مسئولان، صاحب نظران و اساتید حوزه اهدا و پیوند اعضا و خانواده‌های اهداکنندگان، هنرمندان، ورزشکاران و پیشکسوتان روز گذشته (دوشنبه - 30 اردیبهشت‌ماه) در تالار ابن سینا دانشکده پزشکی دانشگاه شهید بهشتی برگزار شد.

علی ولایتی رییس بیمارستان مسیح دانشوری با اهدای تندیس به مسعود امینی سرپرست دبیری و نماینده فدراسیون تکواندو در این مراسم از همکاری و حمایت فدراسیون با این مجموعه در قالب طرح «نفس قهرمان» و عضویت بیش از 500  تکواندوکار دارنده کارت اهدای عضو تقدیر و تشکر به عمل آورد.

همچنین لوح تقدیری توسط کیمیا علیزاده نخستین بانوی مدال آور المپیکی ورزش ایران به خانواده هلیا خوش‌نهاد تکواندوکار 13 ساله گیلانی کشورمان که با اهدای اعضای خود به 3 بیمار جان دوباره بخشید، اهدا شد.

زهرا باغبان دیگر هوگوپوش 13 ساله شیرازی بود که سال گذشته خانواده وی در اقدامی خداپسندانه و انسان دوستانه اعضای او را اهدا کردند تا جان دوباره‌ای به بیماران نیازمند ببخشند که در این مراسم از تمبر اختصاصی هلیا و زهرا نیز رونمایی شد.

در ادامه نیز 200 پیوند کارت برای تکواندوکارانی که در طرح نفس قهرمان ثبت نام کرده بودند، اهدا شد.

 

فدراسیون تکواندو در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

پیوندهای مهم


لیست داروهای ممنوعه 2020

مشاهده

قوانین ، ثبت علامت تجاری

مشاهده

پایگاه خبری شهدای تکواندو

مشاهده

بانک اطلاعات فدراسیون

مشاهده

جشنواره شهید رجایی

مشاهده

تقویم ورزشی سال 1400

مشاهده