سایت رسمی فدراسیون تکواندو ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
    کدپستی: 1931735593

    تلفن : 22242441
    تلفن : 22242442
    تلفن : 22242443

نایب قهرمان جهان 2019؛

احمدی: هدفم فقط طلای جهان بود/ شرمنده مردم شدم

نایب قهرمان تکواندوی جهان گفت: خدا را شاهد می‌گیرم تمام سعی ام را کردم و با همه قدرت پا زدم اما حریفم خیلی خوب بود و توانست من را شکست دهد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو، سروش احمدی نماینده وزن ۶۳- کیلوگرم ایران پس از کسب عنوان نایب قهرمانی جهان که با شکست برابر قهرمان المپیک ۲۰۱۶ از چین در دیدار فینال همراه بود، اظهار کرد: خدا را شاهد می‌گیرم تمام سعی‌ خود را کردم و با همه قدرت پا زدم تا در این مبارزه به پیروزی برسم و مدال طلای جهان را کسب کنم اما حریفم خیلی خوب و با تجربه بود و توانست من را شکست بدهد.

دارنده مدال نقره جهان ۲۰۱۹ افزود: ۴ ماه تمام شب و روز نداشتیم و با دل و جان تمرین کردیم تا به موفقیت برسیم. هدفم فقط کسب مدال طلای جهان بود اما شرمنده مردم ایران شدم که نتوانستم به مدال طلا برسم و رنگ مدالم نقره شد. خیلی دوست داشتم طلا بگیرم تا دل مردم را شاد کنم اما نشد. با این مدال نقره ۷۲ امتیاز در جدول رنکینگ گرفتم و چند پله صعود کردم. مطمئناً در میدان‌های پیش رو برای کسب بهترین نتیجه حاضر می‌شوم و سعی می‌کنم بهترین عملکرد را داشته باشم.

وی با قدردانی از مردم ایران بخاطر حمایت‌هایشان، گفت: دست مردم را می‌بوسم و از اینکه مدال نقره گرفتم معذرت می‌خواهم. امیدوارم با ادامه این حمایت‌ها بتوانیم به موفقیت برسیم و دلشان را شاد کنیم. دوست داشتم با کسب مدال طلا سرود ایران در سالن مسابقات پخش شود و همه به احترام سرود ایران سرپا بایستند اما متاسفانه به خواسته‌ام نرسیدم. قول می‌دهم در مسابقات بعدی حتماً این کار را انجام بدهم. جا دارد از مربی عزیزم، خانواده‌ام و مردم روستایم بخاطر حمایت‌هایشان تشکر کنم و دستشان را می بوسم.

فدراسیون تکواندو در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

پیوندهای مهم


لیست داروهای ممنوعه 2020

مشاهده

قوانین ، ثبت علامت تجاری

مشاهده

پایگاه خبری شهدای تکواندو

مشاهده

بانک اطلاعات فدراسیون

مشاهده

جشنواره شهید رجایی

مشاهده

تقویم ورزشی سال 1400

مشاهده