سایت رسمی فدراسیون تکواندو ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
    کدپستی: 1931735593

    تلفن : 22242441
    تلفن : 22242442
    تلفن : 22242443

31 اردیبهشت ماه، پایان مهلت ثبت نام در لیگ تکواندو خردسالان و نونهالان

با اعلام سازمان لیگ‌های تکواندو آخرین مهلت ثبت‌نام برای حضور در مسابقات لیگ خردسالان (منطقه‌ای) و نونهالان در دو گروه دختران و پسران تا روز سه‌شنبه – 31 اردیبهشت‌ماه می‌باشد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو، رقابت‌های لیگ منطقه‌ای خردسالان (منطقه‌ای)«جام غنچه‌های تکواندو» و نونهالان «جام شکوفه‌های تکواندو» در دو گروه دختران و پسران از دهه پایانی خردادماه آغاز می‌شود.

** با اعلام سازمان لیگ متقاضیان حضور در این دوره از مسابقات تنها تا روز سه‌شنبه – 31 اردیبهشت‌ماه مهلت دارند نسبت به ثبت نام خود اقدام نمایند.

«رده‌سنی خردسالان»

 مسابقات لیگ خردسالان همانند سال گذشته به صورت منطقه‌ای برگزار می‌شود و برهمین اساس 32 استان کشور بر اساس نزدیکی از لحاظ جغرافیایی و سطح فنی به 6 منطقه تقسیم شده‌اند که دسته بندی به شرح ذیل می‌باشد:

منطقه یک: آذربایجان‌غربی، آذربایجان‌شرقی، اردبیل، زنجان و گیلان

منطقه 2: تهران، البرز، قزوین، قم، مازندران و سمنان

منطقه 3: گلستان، خراسان‌شمالی، خراسان‌رضوی و خراسان‌جنوبی

منطقه 4: کردستان، کرمانشاه، ایلام، لرستان، مرکزی و همدان

منطقه 5: اصفهان، فارس، چهارمحال بختیاری، کهکیلویه و بویراحمد، خوزستان و بوشهر

منطقه 6: هرمزگان، کرمان، سیستان و بلوچستان، یزد و منطقه آزاد کیش

 

«اوزان»

26-، 28-، 30-، 33-، 36-، 40-، 44-، 48-، 52- و 52+ کیلوگرم

 

- متولدین 11 دی ماه 1386 تا 10 دی ماه 1390 جواز حضور در این رقابت ها را دارند.

- تیم‌های متقاضی حضور در هر منطقه در این رقابت‌ها ملزم به استفاده از تکواندوکاران بومی همان منطقه بوده و تنها می‌توانند از دو هوگوپوش غیربومی در ترکیب خود استفاده نمایند.

- در هر منطقه باید حداقل 6 تیم حضور داشته باشد تا مسابقات آن منطقه برگزار شود و در پایان مسابقات هر منطقه به تیم‌های اول تا سوم حکم و مدال اهدا خواهد شد.

- در صورتیکه هر منطقه با 6 تیم رقابت‌‌ها را پیگیری کند، یک تیم به مرحله بعد (مسابقات مناطق) راه پیدا می‌کند و اگر بین 7 تا 10 تیم باشد، 2 تیم و در صورتیکه از 11 تیم بیشتر باشد 3 تیم به مرحله دوم راه پیدا می‌کنند.

- تیم‌های راه یافته به مرحله دوم، مسابقات خود را به صورت یک‌دوره‌ای برگزار خواهند کرد و در پایان به تیم‌ها اول تا سوم کاپ، مدال و حکم قهرمانی اهدا خواهد شد.

** هریک از تیم های حاضر می توانند نسبت به معرفی یک بازیکن قرآنی به عنوان قاری قرآن در هر هفته اقدام نماید که بازیکن حاضر باید کمربند قرمز به بالا داشته باشد. در پایان به نفرات اول تا سوم مدال، حکم و جایزه تعلق می گیرد و به تیم‌هایی که نفرات قرآنی آنها مقام اول تا سوم را کسب نمایند به ترتیب 3، 2 و یک امتیاز در مجموع رده بندی تیمی اضافه خواهد شد.

 

«رده‌سنی نونهالان»

رقابت‌های لیگ نونهالان در دو گروه دختران و پسران نیز از دهه پایانی خردادماه آغاز خواهد شد و متولدین 11 دی ماه 1383 تا 10 دی ماه 1387 جواز حضور در این رقابت ها را دارند.

 

«اوزان»

گروه دختران:

29-، 33-، 37-، 41-، 44-، 47-، 51-، 55-، 59- و 59+ کیلوگرم

گروه پسران:

33-، 37-، 41-، 45-، 49-، 53-، 57-، 61-، 65- و 65+ کیلوگرم

** هریک از تیم های حاضر می توانند نسبت به معرفی یک بازیکن قرآنی به عنوان قاری قرآن در هر هفته اقدام نماید که بازیکن حاضر باید کمربند قرمز به بالا داشته باشد. در پایان به نفرات اول تا سوم مدال، حکم و جایزه تعلق می گیرد و به تیم هایی که نفرات قرآنی آنها مقام اول تا سوم را کسب نمایند به ترتیب 3، 2 و یک امتیاز در مجموع رده بندی تیمی اضافه خواهد شد.

فدراسیون تکواندو در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

پیوندهای مهم


لیست داروهای ممنوعه 2020

مشاهده

قوانین ، ثبت علامت تجاری

مشاهده

پایگاه خبری شهدای تکواندو

مشاهده

بانک اطلاعات فدراسیون

مشاهده

جشنواره شهید رجایی

مشاهده

تقویم ورزشی سال 1400

مشاهده