داور بین المللی رقابت های جام فجر:

باروآ: به جز محبت از ایرانیان چیزی ندیدم/ علاقه مندم مجددا در تهران قضاوت کنم

داور بحرینی رقابت های بین المللی جام فجر گفت: ایرانیان واقعا مهربان هستند و اینجا نمی گذارند آب در دلمان تکان بخورد و برای این لطف و محبتشان سپاسگزارم.

دیپشیکا باروآ داور بین المللی بحرینی رقابت های بین المللی جام فجر در گفت و گو با با روابط عمومی فدراسیون تکواندو در ارتباط با قضاوت در رویدادهای بین المللی ایران اظهار کرد: اولین باری است که به ایران سفر می کنم و وقتی وارد فرودگاه شدم  طبعا نمی توانستم قضاوتی از حضورم داشته باشم چون چیزی را ندیده بودم، اما زمانی که با آدم ها رو به رو شدم متوجه شدم که چه قدر دوست داشتنی هستند .

وی افزود: اولین باری است که برای قضاوت به ایران امده ام و ایرانیان واقعا مهمان نواز هستند و از همه شما ایرانیان عزیز بابت محبتتان ممنونم . بانوان ایرانی واقعا مهربان هستند و اینجا نمی گذارند آب در دلمان تکان بخورد وبرای این لطف و محبت از آن ها سپاسگزارم.

برترین داور رقابت های جام فجر درباره حضور مجدد در ایران گفت: بله اگر فدراسیون از من دعوت کند حتما می آیم .

این داور بحرینی در انتها گفت: فقط می خواهم خطاب به بانوان و فدراسیون بگویم در مسابقات این چنینی شرکت کنید چراکه برای اعتلای تکواندو بسیار مهم است. از همه بانوان در کنار ورزشکاران حرفه ای مربیان و داوران درخواست دارم تکواندو را به عنوان یک ورزش انتخاب و دنبال کنند و بانوان علاقه مند به ورزش می توانند به جمع تکواندو کاران اضافه شوند.

  • 09:59
  • 1402/11/25
  • 310