تورنمنت بین المللی ترکیه؛

تکواندوکاران ترکیه حریفان دختران مازندرانی در تیم تکواندو ایده آل تجارت آراد

با برگزاری مراسم قرعه کشی یازدهمین دوره مسابقات ترکیش اپن در آنتالیا حریفان تکواندوکاران مازندرانی با نام ایده آل تجارت آراد مشخص شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو و به نقل هیات تکواندو مازندران، یازدهمین دوره تورنمنت بین المللی ترکیه در شهر آنتالیا در 2 بخش پومسه و کیورگی از تاریخ 14 بهمن آغاز شده، که فردا 23 بهمن ماه دختران نوجوان با حضور 620 شرکت کننده به مصاف حریفانشان می روند.

تیم بانوان مازندران برای اولین حضور در تورنمنت بین المللی، با عنوان ایده آل تجارت آراد با 19 هوگوپوش به شیاپ جانگ می رود که به دلیل حضور حداکثری هوگوپوشان از شهرهای مختلف ترکیه در گام نخست تکواندوکارانی از این کشور را پیش رو خواهند داشت.

قرعه تکواندوکاران مازندرانی در تمامی اوزان به شرح ذیل است:

وزن 44- کیلوگرم نرگس علیزاده در گام نخست با حریفی از ترکیه مبارزه می کند مبارزه دوم علیزاده هم با برنده تکواندوکارانی از ترکیه است.
در آن سوی جدول یاس پورابراهیم بازی نخست خود را مبارزی از ترکیه آغاز میکند در گام دوم باید به مصاف برنده دیدار قزاقستان و ترکیه برود.

عطیه قاسم نژاد در وزن 46- کیلوگرم مبارز ترکیه را پیش رو دارد و حریف بعدی آن هم می تواند برنده 2 تکواندوکار ترکیه باشد.
هستی بحری در آن سوی جدول با همین قرعه مواجه است.

در وزن 49- کیلوگرم که بیشترین ورزشکاران حضور دارد مهسا عبدالله پور پس از رویارویی با هوگوپوش ترکیه در گام بعدی بازهم تکواندوکاری از کشور میزبان را پیش رو دارد.

تبسم مقیمی دومین مازندرانی در این وزن است که گام اول را باید با تکواندوکار ترکیه مبارزه کند.

در وزن 52- کیلوکرم مهیا حسینی توکلیان و مهسا شجاع شفیعی حضور دارند که هر کدام در 2 سمت جدول باید به مصاف تکواندوکاران ترکیه بروند.

در وزن 55- کیلوکرم آوا عبدالهیان در گام نخست با فاطمه جامی که زیر پرچم کشور پناهنده است و در رقابت اخیر به مدال طلا دست یافت، مبارزه می کند و در سوی دیگر جدول هستی اصغرنژاد به مصاف هوگوپوشی از قزاقستان می رود.

نورا پاکنهاد در سوی دیگر ابتدا با حریفی از ترکیه و پس از آن تکواندوکاری از بوسنی و هرزگوین را پیش رو خواهد داشت.

در 63- کیلوگرم که بیشترین مازندرانی با 4 شرکت کننده حضور دارد آیناز نصیری و حدیث بالی در یک سمت قرار دارند که هردو هوگوپوش با مبارزینی از ترکیه جدال می کنند قبل از سکو مازنی ها با هم مواجه می شوند. زهرا میرزایی و ستایش مهدی پور هم در سوی دیگر جدول پس از مبارزه با حریفانی از کشور ترکیه همین شرایط ره پیش رو خواهند داشت.

اسما ریاضتی و شهربانو آقایی در 68- کیلوگرم در 2 سمت حدود حریفانی از ترکیه را پیش رو دارند.

معصومه رضاشیرودی در وزن آخر به مصاف حریف ترکیه ای خواهد رفت.

نسرین ساعدی، نسرین آریایی فر، سوسن حاجی پور، فرشته ظهیری به عنوان کادرفنی تیم منتخب استان هستند و سرپرستی تیم به عهده لیلا وظیفه شناس است. همینطور افسانه آراسته به عنوان حامی مالی در کنار تیم استان حضور دارد.

  • 20:48
  • 1402/11/22
  • 390