پیشتازی دختران تکواندو گلستان؛

الهه سیفی عضو تیم منتخب تکواندو گلستان در فُجیره برنزی شد

پرونده ۷ تکواندوکار نوجوان تیم منتخب تکواندو استان گلستان در روز دوم رقابت‌های بین المللی آزاد فُجیره امارات متحده عربی با کسب یک مدال برنز بسته شد.

به گزارش روابط‌عمومی فدراسیون تکواندو و به نقل از روابط‌عمومی هیئت تکواندو استان گلستان، یازدهمین دوره رقابت‌های بین المللی فجیره دوشنبه مورخ ۱۶ بهمن ماه با برگزاری مسابقات رده سنی نوجوانان و با حضور ۴۷۸ تکواندوکار در ورزشگاه «شیخ زائد» شهر فجیره کشور امارات متحده عربی پیگیری شد که حاصل تلاش ۷ نماینده نوجوان تیم منتخب تکواندو استان گلستان، کسب یک مدال برنز بود.

الهه سیفی، نماینده نوجوان تیم منتخب گلستان در  وزن ۵۹- کیلوگرم، پس از استراحت در بازی نخست، تکواندوکار مصری ۲ بر صفر شکست داد. وی درادامه نماینده میزبان با همین نتیجه از پیش رو برداشت و در مرحله نیمه نهایی ۲ بر صفر به تکواندوکار قزاقستان باخت و به مدال برنز دست یافت. 

دیگر بازیکنان نوجوان تیم منتخب گلستان؛ باران جمال لیوانی، رضوان برزگر، پریسان مصدق، ارمیا عرب عامری، امیر علی نوفرستی و طَرفان شَبان نتیجه را به رقبای خود واگذار نموده و از دور رقابت ها کنار رفتند.

گفتنی است دکتر علی نوری به عنوان سرپرست و مهرنوش اسماعیلی ‌و آتنا دلیری بعنوان مربی در بخش بانوان و یاسر اتراچالی بعنوان مربی در بخش آقایان تیم منتخب استان گلستان را در این دوره از رقابت‌ها همراهی نمودند.

  • 14:48
  • 1402/11/17
  • 508