با تخصیص اعتباری ویژه از سوی استاندار؛

استان آذربایجان غربی بعد از 20 سال صاحب خانه تکواندو می شود

محمد صادق معتمدیان در دیدار با رئیس فدراسیون تکواندو اعتباری ویژه تخصیص داد تا پس از 20 سال تکواندوکاران استان آذربایجان غربی صاحب خانه تکواندو شوند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو، هادی ساعی رئیس فدراسیون تکواندو ظهر امروز ۱۴ آبان ماه و پس از پایان مجمع انتخاباتی هیأت تکواندو این استان به همراه بیرامی مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان، سید حسین عباسی رئیس کمیته استان‌ها و امور مجامع با هیأت همراه با محمد صادق معتمدیان استاندار آذربایجان غربی دیدار و گفت و گو کردند.

در این دیدار ابتدا ساعی گزارشی از شرایط تکواندو کشور، حضور نمایندگان ایران در کورس سهمیه المپیک ۲۰۲۴ پاریس و وضعیت تکواندو استان آذربایجان غربی ارائه داد و خاطر نشان ساخت: تکواندو در این استان پتانسیل بالایی دارد و تکواندوکاران برای پیشبرد برنامه‌ها و تحقق اهداف خود به خانه تخصصی تکواندو نیاز دارند. اداره کل ورزش و جوانان استان، زمینی در مجموعه ورزشی غدیر ارومیه به همین منظور اختصاص داده و از استاندار خواست مساعدت‌های لازم در خصوص ساخت خانه تکواندو داشته باشد.

در ادامه این جلسه که معاونین عمرانی و برنامه ریزی استانداری نیز حضور داشتند، معتمدیان ۲۰۰ میلیارد ریال برای ساخت خانه تکواندو اختصاص داد که ۱۰۰ میلیارد ریال از بودجه سال ۱۴۰۲ برای شروع کار تخصیص داده می‌شود و ۱۰۰ میلیارد ریال هم از اعتبار سال ۱۴۰۳ برای تکمیل و ان شالله راه اندازی آن اختصاص داده خواهد شد.

رئیس فدراسیون تکواندو در ادامه گفت: راه اندازی خانه تخصصی تکواندو پس از ۲۰ سال، یک اتفاق خیلی خوشایند برای این ورزش المپیکی است که می‌تواند در جهت بسط و گسترش این رشته خیلی مؤثر باشد. بر همین اساس فدراسیون همکاری لازم را در جهت تجهیز آن با اداره کل ورزش و جوانان استان خواهد داشت.

 

  • 16:18
  • 1402/08/14
  • 2364