به مناسبت هفته تربیت بدنی

از قهرمانان ساروی در مسابقات چندجانبه شهرستانی تجلیل شد

از قهرمانان ساروی مدال آور در مسابقات قهرمانی جهان و نوجوانان آسیا  در حاشیه مسابقات چندجانبه شهرستان ساری تجلیل و قدردانی شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو و به نقل از  هیات تکواندو مازندران، مسابقات تکواندو قهرمانی چند جانبه شهرستان ساری در رده سنی خردسال، نونهال و نوجوان در بخش بانوان با حضور باشگاهای شهرستان ساری و شهرهای همجوار بابل، نکا و لاریم با حضور 151 تکواندوکار به میزبانی هیات تکواندو ساری در سالن مرحوم بهروش برگزار شد.

در حاشیه برگزاری این مسابقات رضا عرب رئیس هیات تکواندو ساری از سیده کیمیا محمدی قهرمان طلایی نونهالان جهان و حنانه احمدی نایب قهرمان نوجوانان آسیا و مربیان سازنده آن ها مهسا تقوی و حمیده آریانفر تجلیل و قدردانی کرد، همینطور از مطهره رضایی کلانتری مربی ساروی در کادرفنی مسابقات آسیایی ویتنام سال گذشته و فاطره مطهری مربی بابلی در تیم ملی نونهالان جهان  بوسنی و هرزگوین که مهمان آنها در ساری بود با اهدا هدایایی قدردانی کرد.

این مراسم با حضور دکتر عباد دلیری ریاست اداره ورزش و جوانان ساری، زهرا نجات نایب رئیس بانوان تکواندو مازندران، رضا عرب و میلاد عرب خزائلی رئیس و دبیر هیات تکواندو شهرستان ساری برگزار شد.

  • 15:47
  • 1402/08/07
  • 1236