فدراسیون تکواندو جنایت ددمنشانه رژیم غاصب صهیونستی را محکوم کرد

کمیته فرهنگی فدراسیون تکواندو با انتشار بیانیه ای جنایت ددمنشانه بمباران بیمارستان “المعمدانی” غزه توسط جنگنده‌های رژیم غاصب صهیونیستی را محکوم کرد.

به گزارش روابط عمومی، در پی جنایات اخیر رژیم غاصب صهیونسیتی در نوار غزه فدراسیون تکواندو بیانیه ای در همین خصوص صادر کرد؛

در این این بیانه آمده است:

 

إِنْ تَنْصُرُوا اللَّهَ يَنْصُرْكُمْ وَيُثَبِّتْ أَقْدَامَكُمْبِسْمِ اللَّـهِ الرَّحْمَـٰنِ الرَّحِيمِ

جنایت ددمنشانه بمباران بیمارستان “المعمدانی” غزه توسط جنگنده‌های رژیم غاصب صهیونیستی و ادامه جنایت‌های گسترده این رژیم سفاک و کودک کش، علیه زنان، کودکان و غیر نظامیان از هولناک ترین و وحشیانه ترین وقایع عصر ما در خاطره تاریخ ثبت و ضبط کرد.

بدیهی‌ است که‌ این نسل کشی و جنایت ها، خشم مسلمانان و آزادیخواهان جهان را بر سر سفاکان آوار خواهد نمود و طومار ظلم و ستم آنان را درهم خواهد پیچید. فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران ضمن محکوم کردن توحش و سبعیت رژیم خونخوار و ناپاک صهیونیستی در بمباران بیمارستان و به شهادت رساندن مردم بی دفاع، مجروحان و کادر پزشکی اعلام می دارد:ظلم‌ و ستم و زورگویی پایدار نمی‌ماند؛ مقاومت، ایمان و اراده‌ متکی به امداد الهی سرانجام‌ نصرت و پیروزی را محقق خواهد کرد و دیری نمی پاید که اتحاد امت آزادی خواه و به خصوص ملت های مسلمان به تحقق وعده نابودی رژیم صهیونیستی ختم شود.

إِنَّا مِنَ الْمُجْرِمِينَ مُنْتَقِمُونَ / فَاصْبِرْ إِنَّ وَعْدَ اللَّهِ حَقٌّ

  • 15:35
  • 1402/07/26
  • 452