سلیمی: می توانستم طلای بازی های آسیایی را بگیرم/ از مردم ایران عذرخواهی می کنم

دارنده مدال نقره بازی های آسیایی هانگژو در وزن 80+ کیلوگرم گفت: بابت اینکه رنگ مدالم از طلا به نقره تغییر کرد از مردم ایران معذرت خواهی می کنم.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو، آرین سلیمی ملی‌پوش وزن ۸۰+ کیلوگرم تکواندو کشورمان پس از کسب مدال مدال نقره بازی‌های آسیایی، اظهار کرد: می‌توانستم بهتر از این باشم و نتیجه بهتری بگیریم، به همین دلیل از مردم و کادر فنی عذرخواهی می‌کنم .

وی در ادامه با تاکید بر اینکه در رویدادهای بعدی قطعا خوش رنگ‌ترین مدال را برای مردم کشورم کسب خواهد کرد ،گفت: مطمئن باشید با تلاش بیشتر مدال طلا از آن من خواهد بود.

ملی‌پوش تکواندو کشورمان درباره مبارزه فینال با حریف چینی، اظهار داشت: باید آنچه را که کادر فنی به من گفتند اجرا می‌کردم،متاسفانه در شرایط مسابقه گاهی تمرکز را از دست می‌دهید، در واقع عدم تمرکز در ثانیه‌های پایانی راند نخست و راند آخر، نتیجه را تغییر داد.

سلیمی در ادامه با اشاره به ناداوری این مسابقه، افزود: در راند نخست و راند آخر ۶ امتیاز در شرایط حساس از من کسر کردند که باعث شد تا به لحاظ امتیاز عقب بیفتم.

سلیمی ادامه داد: در رقابت‌های دانشجویان جهان هم این اتفاق افتاد، من حریف چینی را برده بودم که ناداوری و کسر امتیاز، نتیجه را از من سلب کرد.

وی در خصوص تکنیکی اختصاصی که در مسابقات انجام می‌دهد گفت : در خصوص تکنیکی که در مسابقات انجام می‌دهم و متاسفانه ملکه ذهنم شده است داوران اتفاق نظر ندارند گاهی امتیاز می‌دهند و گاهی هم امتیازاتم را کسر می‌کنند، متاسفانه این فن، شگرد شخصی من است که باید تلاش کنم کمتر در مسابقات از آن بهره بگیرم.

  • 16:07
  • 1402/07/06
  • 3249