جلیلی: قول قهرمانی در لیگ برتر نوجوانان را می‌ دهم

سرمربی تیم تکواندو نوجوانان مس سونگون ورزقان گفت: برخلاف بسیاری از مربیانی که قول قهرمانی نمی‌دهند، من قول قهرمانی در مسابقات لیگ برتر تکواندو نوجوانان کشور را می‌دهم.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو  و به نقل از هیات استان آذربایجان شرقی، فیروز جلیلی  اظهار داشت: امسال با تیمی بومی در مسابقات لیگ برتر حضور یافتیم و از همان هفته نخست تلاش کردیم با نتایج خوبی در صدر قرار گیریم و خوشبختانه تمامی بازی‌ها خود را با پیروزی به پایان برده و تنها در یک بازی مساوی کردیم.

وی گفت: کادر فنی خوبی داریم که از مربیان خوبی تکواندو استان تشکیل شده و با کمک و همدلی این عزیزان در حال تاریخ سازی در تکواندو استان آذربایجان‌شرقی هستیم.

سرمربی تیم تکواندو نوجوانان مس سونگون گفت: در عرصه مربیگری هیچ مربی قول قهرمانی تیمش را نمی‌دهد، اما من به شاگردانم ایمان داشته و قول قهرمانی لیگ مسابقات در هفته بعدی که در مهر ماه برگزار خواهد شد، را می‌دهم.

وی در پایان گفت: جا دارد از زحمات دکتر یاسر نجف‌زاده مدیر عامل باشگاه مس سونگون و آقای اسکندرزاده که نهایت حمایت را از تیم ما کردند و همچنین مهندس رنجبرپور رئیس هیات تکواندو استان تشکر نمایم.

  • 14:58
  • 1402/06/12
  • 1141