شهرستان جم دارای خانه تکواندو می شود

رئیس هیات تکواندو استان بوشهر گفت: با برنامه ریزی های صورت گرفته خانه تکواندو در شهرستان جم راه اندازی می شود.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو و به نقل از هیات تکواندو استان بوشهر، محمد حسین جمهوری دبیر هیات شهرستان جم در نشست با مدیران ورزش و خدمات رفاهی شهرک شهید تندگویان اظهار کرد: جم از شهرستان های مستعد استان بوشهر در رشته تکواندو است که باید حمایت های ویژه ای از تکواندوکاران شهرستان انجام گیرد.

جمهوری افزود: شهرک شهید تندگویان از ظرفیت های بسیار خوبی برخوردار است که می تواند در خدمت توسعه رشته تکواندو در شهرستان جم قرار گیرد.

وی خاطرنشان کرد : شهرستان جم ظرفیت ، امکانات و‌ زیر ساخت های ورزشی خوبی برای برگزاری اردوی تیم های ملی تکواندو و همچنین آمادگی این را داریم که میزبان مسابقات منطقه ۵ خردسالان کشور باشیم.

سید جلال سید مردانی رییس هیات تکواندو استان بوشهر افزود: راه اندازی خانه تکواندو از اولویت های راهبردی هیات استان است که به فراخور اهمیت آن تلاش های بسیار موثری در این راستا انجام شده است و این موضوع در دو شهرستان دیگر در حال پیگیری می باشد که امیدواریم با همت مسئولین محلی شاهد خبرهای خوبی باشیم.

وی عنوان کرد: صنایع نفت، گاز و پتروشیمی جنوب استان بوشهر در صورت توجه بیشتر به تحقق مسئولیت اجتماعی بدون تردید می تواند در رفع نیازهای ورزش حرفه ای استان نقش آفرینی ویژه ای داشته باشند.

  • 14:15
  • 1402/06/12
  • 1186