حضور 6 نماینده ایران در روز دوم رقابت های قهرمانی نوجوانان آسیا

با برگزاری قرعه کشی روز دوم رقابت های قهرمانی نوجوانان آسیای لبنان 2023، نمایندگان ایران رقبای خود را شناسایی کردند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو، دوازدهمین دوره رقابت های تکواندو قهرمانی نوجوانان آسیا با حضور ۲۸۵ تکواندوکار از ۲۶ کشور از شنبه یازدهم شهریورماه به میزبانی لبنان در سالن «نوفل نوهاد» شهر بیروت به مدت 3 روز آغاز شده است و فردا در روز دوم مسابقات تیم ملی کشورمان 6 نماینده خواهد داشت.

با برگزاری قرعه کشی رقابت های روز دوم؛ در گروه دختران و در وزن 44- کیلوگرم، دور نخست سوگند شیری با «آلتانشاگی» نماینده مغولستان رو به رو می شود.وی در صورت پیروزی با نماینده قزاقستان مبارزه می کند. در این وزن 14 تکواندوکار حضور دارند.

در وزن 49- کیلوگرم، روژان گودرزی با «شولی» از کشور میزبان دیدار می کند و اگر به برتری برسد، با برنده دیدار قزاقستان و فیلیپین مواجه می شود. 15 تکواندوکار در وزن گودرزی حاضر هستند.

فرشته فتحی در وزن 68- کیلوگرم با شرکت 9 تکواندوکار ابتدا استراحت می کند و سپس با «نامگونگ» نماینده کره جنوبی دیدار می کند.

سینا محترمی در وزن 51- کیلوگرم ابتدا با «کوربانوف» از ازبکستان دیدار می کند؛ محترمی در صورت برتری به دیدار برنده لبنان و فیلیپین می رود. در این وزن 16 نفر شرکت می کنند.

در وزن 55- کیلوگرم، محمدپارسا تیلانی استراحت می کند و سپس به مبارزه با «علی سیامند» نماینده عراق می رود.

امیررضا غلامی در وزن 87- کیلوگرم ابتدا استراحت می کند؛ سپس به دیدار برنده عراق و کره جنوبی خواهد رفت.  11 نفر در این وزن حضور دارند.

گفتنی است تا به اینجا، . غزال هوشمند، نیوشا شادلو، امیرمحمد رحمانی راد و سید محمدمتین حسینی چهار مدال طلا، مهدی رزمیان یک مدال نقره، پرنیان نوری و سینا رضا علیزاده هم دو برنز کسب کردند.

  • 00:24
  • 1402/06/12
  • 1976