رقابت های قهرمانی نونهالان جهان 2023؛

چهار نماینده ایران در روز پایانی به دیدار رقبای خود می روند

قرعه کشی مسابقات روز پایانی قهرمانی نونهالان جهان انجام و چهار نماینده ایران رقبای خود را شناختند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو، پرونده ششمین دوره رقابت های تکواندو قهرمانی نونهالان جهان پنجشنبه شب در هتل «هلیز» شهر سارایوو در کشور بوسنی و هرزگوین بسته خواهد شد. تیم کشورمان در روز پایانی چهار نماینده دارد. 

در رده قدی ۱۸۰+ سانتی متر محمد تقی پور دور نخست به دیدار «پینتو» از پرتریکو می ‌رود و در ادامه به مصاف برنده مبارزه استرالیا و ترکیه می‌رود. در این رده ۲۶ تکواندوکار حضور دارند.

محمد طاها فتح الله زاده در رده قدی ۱۷۶- سانتی متر که ۳۶ تکواندوکار حضور دارند، دور نخست به مصاف «جک اورچارد» از استرالیا می‌رود و در صورت برتری باید با «محمد وال» از لیبی مبارزه کند.

در گروه دختران و در رده قدی ۱۷۶+ سانتی متر حنا زرین کمر «ماجا سروج» از کرواسی را پیش رو دارد و در ادامه به دیدار «یرکوویچ» از صربستان می‌رود. ۱۳ تکواندوکار در این رده مبارزه می‌کنند.

آیلا جلالی در رده قدی ۱۷۶- سانتی متر که ۱۸ تکواندوکار به رقابت خواهند کرد. او در اولین دیدار به مصاف «مریم محمد» از مصر می‌رود و در صورت برتری به دیدار برنده اکراین و روسیه می‌رود.

برای تیم ملی ایران در این دوره از مسابقات تا پایان روز سوم  روژان صوفی و سیده کیمیا محمدی دو مدال طلا، کوثر اوجاقلو و هلیا ابراهیمیان دو مدال نقره، سید میرعباس حسینی فر و یاسان جعفری هم دو مدال برنز کسب کرده‌اند.

این دوره از مسابقات پنجشنبه شب در سارایوو به پایان می‌رسد.

  • 23:40
  • 1402/06/08
  • 1581