فیروز اسبقی به عنوان چهارمین سفیر سلامت معرفی شد

در همایش بزرگ سلامت و زندگی، فیروز اسبقی از قهرمانان بااخلاق و پیشکسوت استان تهران به عنوان سفیر سلامت معرفی شد .

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو و به نقل از هیات تکواندو استان تهران ؛ ۱۹۳ گردهمایی بزرگ سلامت و زندگی دانشگاه علوم پزشکی روز گذشته سه شنبه ۷ شهریور ماه با حضور حمید کولجی مسئول کمیته پیشکسوتان استان،اساتید جعفر جعفر نژاد، حیدری، ابوالفتحی،طهرانی فرد،معصوم نیا،کاکری،غیاثوند و کیارش از اعضا کمیته پیشکسوتان، اساتید دانشگاه علوم پزشکی دانشگاه تهران ، مسئولین محترم شهرداری ، هنرمندان و قهرمانان ورزش ایران در سالن شهید مختار سلیمانی به میزبانی شهرداری منطقه ۱۸ و توسط دانشگاه علوم پزشکی و هیات تکواندو استان برگزار گردید.

در این مراسم ضمن معرفی فیروز اسبقی از قهرمانان به نام جهان و ایران و عضو شورایعالی فنی کمیته پیشکسوتان به عنوان چهارمین سفیر سلامت از خانواده تکواندو از وی تجلیل و قدردانی شد.
این همایش با هدف چگونگی زندگی،روانشناسی، اصول تغذیه و راهکارهای مناسب برای رسیدن به آرامش برای عموم مردم برگزار می گردد.

گفتنی است حمید کولجی مسئول کمیته پیشکسوتان استان تهران در این همایش ضمن قدر دانی و تشکر از مسئولین برگزاری در خصوص قهرمان نامدار تاریخ تکواندو ایران و جهان سخنرانی کردند و مطالب ارزنده ای به سمع و نظر حاضرین در این همایش تحت عنوان همایش سلامت و زندگی رساندند.

  • 11:43
  • 1402/06/08
  • 1131