شکست ۵ تکواندوکار نونهال در روز نخست رقابت های جهانی 2023

پرونده ۵ تکواندوکار کشورمان در روز نخست رقابت های قهرمانی نونهالان جهان بدون کسب مدال بسته شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو، ششمین دوره رقابت های قهرمانی نونهالان جهان 2023 از امروز دوشنبه ۶ شهریورماه ۱۴۰۲ با حضور ۶۲۲ تکواندوکار در هتل «هیلز» شهر «سارایوو» در کشور بوسنی وهرزگوین آغاز شد. 

معصومه ربیعی، آرین اکبری منش، نازنین زهرا مرادی، معید عبداللهی و فاطمه کلاسنگیانی ملی پوشان کشورمان در روز نخست مسابقات بودند که  نهایتا هر 5 ملی پوش کشورمان با شکست مقابل رقبا از دور رقابت ها کنار رفتند.

نازنین زهرا مرادی در رده قدی ۱۵۲- سانتی متر، در مبارزه نخست  «هانا» از کشور میزبان را با نتیجه ۲ بر صفر  از پیش رو برداشت. مرادی در یک هشتم نهایی «کوشوا» از هند را با همان نتیجه ۲ بر صفر شکست داد. ملی پوش کشورمان در یک چهارم نهایی رو در روی «پترا» از کرواسی قرار گرفت اما در 2 راند بازی را به حریف واگذار کرد و حذف شد.

معید عبداللهی در رده قدی، ۱۴۸- سانتی متر نیز در دیدار نخست خود به مصاف «باربوتا بوگدان» از مقدونیه رفت و در ۲ راند او را شکست داد. عبداللهی در یک هشتم نهایی   در پیکار با «توراوکوف» از قزاقستان رفت و با وجود شایستگی صعود به مرحله بعد در مبارزه ای نزدیک نتیجه را ۲ بر یک واگذار کرد و از گردونه رقابت ها کنار رفت.

معصومه ربیعی در رده قدی، ۱۴۸- سانتی متر، فاطمه کلاسنگیانی در رده قدی ۱۴۴- سانتی متر و آرین اکبری نژاد در رده قدی ۱۵۲- سانتی متر به ترتیب در مرحله نخست نتیجه را به حریفانی از ایتالیا، صربستان و اردن واگذار کردند و خداحافظی زود هنگامی با مسابقات داشتند.

فردا سه شنبه هفتم شهریورماه، تکواندوی ایران در این رقابت ها 5 نماینده خواهد داشت.

  • 21:21
  • 1402/06/06
  • 2865