تقدیر هیات تکواندو استان بوشهر از حامی مالی استان

در حاشیه رقابت‌های هفته اول تا سوم از دور برگشت لیگ دسته یک پومسه منطقه دو آقایان از مالک هتل آپارتمان پاسارگاد بوشهر تجلیل و قدردانی شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو و به نقل از هیات تکواندو استان بوشهر، احمد محمدی زاده استاندر بوشهر در آیین برگزاری مسابقات تکواندوی لیگ‌ دسته یک کشوری در بندر بوشهر اظهار داشت: مسابقات لیگ اجرای فرم منطقه دو کشور با حضور ۱۷ استان جنوبی و مرکزی کشور به میزبانی بوشهر برگزار شده که نشان دهنده جایگاه استان در این ورزش است.

وی افزود: مدیریت استان از برپایی مسابقات ورزشی در استان بوشهر حمایت می‌کند و انتظار داریم در سایر رشته‌ها هم شاهد پویایی بیشتری باشیم.

محمدی زاده تصریح کرد: در استان همه مسئولان در حال تلاش برای شکل‌گیری اتفاقات مثبت و سازنده هستند و قطعا در حوزه ورزش نیز در این مسیر حرکت می‌کنیم.

استاندار بوشهر اضافه کرد: ورزش در نشاط اجتماعی جامعه نقش حساس و تاثیرگذاری دارد و از مسئولان ورزش استان می‌خواهم برای توسعه ورزش در نقاط مختلف استان بیش از پیش فعالیت کنند.

محمد نصرتی مالک هتل آپارتمان پاسارگاد بوشهر گفت : این مجموعه نگاه ویژه‌ای به ورزش المپیکی و محبوب تکواندو دارد؛ گرایش و سوق یافتن به مقوله ورزش موجب جلوگیری از آسیب‌های اجتماعی جوانان و مصون ماندن آنها از ناهنجاری‌های اجتماعی است.

وی افزود: توجه به فعالیت بدنی، تحرک و ورزش در کاهش آسیب‌های اجتماعی و نشاط اجتماعی نقش بسزایی دارد.

مسابقات تکواندوی لیگ دسته یک پومسه منطقه دو کشور به مدت ۲ روز با حضور ۳۵۰ ورزشکار دختر و پسر از ۱۷ استان با همراهی بیش از یکصد مربی ، داور و استاد در سالن ۲ هزار نفری فجر بندر بوشهر برگزاری شد.

  • 21:36
  • 1401/09/25
  • 2242