رویارویی جذاب ملی پوشان فرمانیه با تیم صدرنشین در جام کوثر

رقابت های لیگ دسته اول بانوان در حالی سه شنبه هفته جاری پیگیری می شود که تقابل تیم های 6 امتیازی گروه نخست دیدنی خواهد بود.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو،  با برگزاری 12 دیدار از هفته های چهارم، هجدهمین دوره رقابت های  لیگ دسته یک جوانان و بزرگسالان بانوان (جام کوثر)  در گروه اول سه شنبه سوم آبان ماه به میزبانی خانه تکواندو پیگیری می شود. 

در گروه اول تیم های هیات تکواندو سیستان و بلوچستان، فرمانیه، هیات تکواندو استان کرمان، لوکس شمشیری یاس، شرکت رنگ سازی آئینه، هیات تکواندو البرز، قهرمانان، تالار رستوران پارسیا و لوازم خانگی کن حضور دارند.

لوکس شمشیری یاس تیم 9 امتیازی که صدر جدول را در اختیار دارد، باید به دیدار فرمانیه برود. گیتا ویسی ترکیبی از جوانان و با تجربه را در اختیار دارد که برای تثبیت جایگاه نخست جدول کار سختی در برابر شاگردان مهروز ساعی در فرمانیه خواهد داشت. 

فرمانیه که ملی پوشانی چون اکرم خدابنده و نرگس میرنوراللهی را در ترکیب دارد بعد از این دیدار به مصاف تیم جوان و با انگیزه هیات تکواندو البرز می رود که در هفته اول با کسب 2 پیروزی و 6 امتیاز نشان داد حرف های زیادی برای گفتن دارد. همچنین تیم 6 امتیازی لوازم خانگی کن قهرمان فصل گذشته جام کوثر، برابر تیم هیات تکواندو استان البرز دیگر تیم 6 امتیازی جدول دیداری مهم را در هفته ششم برگزار خواهد کرد.

در گروه نخست این رقابت ها تا پایان هفته سوم لوکس شمشیری یاس از 3 بازی خود با کسب 9 امتیاز به تنهایی در صدر ایستاد. 3 تیم 6 امتیاز فرمانیه، لوازم خانگی کن و هیات تکواندو البرز هم با تفاضل برد انفرادی  8 در مکان های دوم تا چهارم ایستادند. با این تفاوت که لوازم خانگی کن و البرزی ها یک بازی کمتر انجام داده اند. هیات تکواندو کرمان هم با 4 امتیاز از3 بازی خود خانه پنجم جدول را به خود اختصاص داده است. 

برنامه مسابقات هفته سوم تا ششم جام کوثر به شرح ذیل است: 

هفته چهارم
هیات تکواندو سیستان و بلوچستان - قهرمانان
هیات تکواندو البرز - فرمانیه
تالار رستوران هتل پارسیا -  لوکس شمشیری یاس
لوازم خانگی کن - شرکت رنگ سازی آئینه

هفته پنجم
هیات تکواندو سیستان و بلوچستان - لوازم خانگی کن
هیات تکواندو استان کرمان - فرمانیه
هیئت تکواندو البرز - شرکت رنگ سازی آئینه
تالار رستوران هتل پارسیا - قهرمانان

هفته ششم
هیات تکواندو سیستان و بلوچستان - تالار رستوران هتل پارسیا
هیات تکواندو استان کرمان - شرکت رنگ سازی آئینه
هیات تکواندو البرز - لوازم خانگی کن
لوکس شمشیری یاس - فرمانیه

  • 09:12
  • 1401/08/01
  • 4007