تجليل فرماندار تنگستان از مدال آور تكواندو کشور

فرماندار شهرستان تنگستان از ' ابوالفضل علمدار ' ، مدال آور تكواندو کشور تجليل كرد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو و به نقل از هیات تکواندو استان بوشهر ، 'احمد لطفی' روز شنبه در مراسم تجليل از مدال آور تكواندوي کشور در دفتر فرمانداري تنگستان افزود: كسب 2 مدال نقره و برنز کشور توسط ابوالفضل علمدار جوان تنگستانی افتخار بزرگي براي استان است.

فرماندار تنگستان با بیان اینکه رشته تکواندو ، نخبگان و مدال آوران آن از افتخارات ما هستند که به خوبی معرفی نشده اند، تأکید کرد: ما در شهرستان تنگستان باید خود را یک تیم واحد بدانیم و در جهت معرفی رشته تکواندو و نخبگان این رشته و یا حتی دیگر رشته های ورزشی و بهره گیری از این ظرفیت ها تلاش کنیم.

وی از مربيان ورزشي و دل‌سوز اين ورزشكار كه عمدتا بومي هستند به خاطر تربيت و پرورش چنين ورزشكاري قدرداني كرد و گفت: بايد توجه داشت شهرستان تنگستان قهرمانان زيادي را درون خود پرورش داده، لذا به‌ خود مي‌باليم كه داراي چنين قهرمانان و ورزشكاراني در سطح ملي مي باشيم كه مايه مباهات و سربلندي شهرستان، استان و كشور هستند.

پانزدهمین دوره رقابت های هانمادانگ قهرمانی آزاد کشور با حضور ۹۰۰ تکواندوکار از سراسر کشور ۱۹ مرداد ماه ۱۴۰۱ به میزبانی فدراسیون تکواندو برگزار شدو ابوالفضل علمدار در بخش های تیو یوپ چاگی و دولگه چاگی موفق شد به 2 مدال نقره و برنز دست پیدا کند. 

گفتنی است ابوالفضل علمدار تکواندوکار اهرمی مدال نقره و عنوان نائب قهرمانی مسابقات جهانی تکواندو کره جنوبی را در کارنامه دارد.

  • 09:25
  • 1401/06/06
  • 4553