کسب 4 مدال طلا، نقره و برنز دستاورد تیم ملی پومسه در چالش آنلاین جهانی

رقابت های چالش آنلاین جهانی پومسه با شناخت نفرات برتر امروز پنجم شهریور ماه به پایان رسید.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو، رقابت های چالش آنلاین جهانی پومسه که از 2022 از 18 جولای (۲۷ تیر) آغاز شده بود، نهایتا امروز 27 آگوست (5 شهریور) با حضور نفراتی از 17 کشور با معرفی نفرات برتر در بخش ملی به پایان رسید.

تیم ملی ایران در بخش پومسه استاندارد، حسین یوسفی در رده سنی ۱۲ تا ۱۴ سال پسران؛ یاسین وکیلی در رده سنی ۱۵ تا ۱۷ سال پسران؛ زینب شهریاری در رده سنی۱۲ تا ۱۴ سال دختران؛ فاطیما رفیعی در رده سنی۱۵ تا ۱۷ سال دختران؛ محمد امین حبیب زاده و حنانه احمدی در بخش ابداعی زیر 17 سال در این رقابت ها شرکت کرد که نتیجه  تلاش  ملی پوشان یک مدال طلا، 2 نقره و یک برنز بود.

پس از داوری ویدئوهای ارسالی در مرحله نهایی،حنانه احمدی در بخش ابداعی زیر 17 سال تک مدال طلای ایران را کسب کرد؛ فاطیما رفیعی در بخش استاندارد و در رده سنی 15 تا 17 سال و محمد امین حبیب زاده در بخش ابداعی زیر 17 سال صاحب نشان نقره شدند؛ حسین یوسفی در رده سنی 12 تا 14 سال مدال برنز گرفت. زینب شهریاری با کسب مقام چهارم و یاسین وکیلی با حضور در رتبه ششم به کار خود پایان دادند.

در بخش بانوان هدایت تیم ملی پومسه در این رویداد برعهده پریسا خانی بوده و در بخش مردان نیما مهربانی سرمربی ملی پوشان پومسه است.علیرضا میرزایی نیز به عنوان سرپرست تیم را همراهی می‌کند.

  • 19:27
  • 1401/06/05
  • 2989