جهت اعزام به مسابقات قهرمانی آسیا؛

بازدید عضو هیات رئیسه فدراسیون تکواندو از آخرین تمرین تیم ملی نونهالان و نوجوانان

غلامحسن ذوالقدری عضو هیات رئیسه فدراسیون تکواندو با حضور در تمرین تیم ملی نونهالان و نوجوانان، با ملی پوشان و کادر فنی دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو، غلامحسن ذوالقدری سرمربی اسبق تیم ملی تکواندو و عضو فعلی هیئت رئیسه فدراسیون (امروز- شنبه 29 تیرماه) به همراه حسین حسین زاده سرپرست دبیری فدراسیون و مهروز ساعی مشاور امور بانوان فدراسیون تکواندو  با اعضای تیم ملی نونهالان و نوجوانان در گروه دختران دیدار و گفتگو کردند.

عضو هیات رئیسه فدراسیون تکواندو، در جمع دختران تکواندوکار با اشاره به عملکرد خوب ملی پوشان در رقابت های قهرمانی جهان به میزبانی صوفیه اظهار کرد: ملی پوشان ایران توانمندی های خود را در این رویداد بزرگ ثابت کردند و در گروه دختران در بخش نونهالان با قهرمانی و نتیجه خوب در بخش نوجوانان شایستگی هایشان را نشان دادند. باید توجه کرد توانمندی ملی پوشان ایران واقعا بالا است و باید از این شایستگی ها به نحو احسن بهره برد.

وی افزود: ملی پوشان نونهال و نوجوان ابتدای این مسیر طول و دراز قرار دارند و باید بدانند اگر می خواهند راه بزرگان تکواندو را بروند، باید از این رقابت ها استفاده کنند و به همگی به چشم یک پله و راه ارزشمند برای رسیدن به رویدادی همچون المپیک نگاه کنند و بهره ببرند.

در ادامه این دیدار صمیمانه، حسین حسین زاده سرپرست دبیری فدراسیون تکواندو عنوان کرد: انگیزه ملی پوشان واقعا خوب است و باید این جدیت و انگیزه آن ها حفظ شود و به درجات بالاتر برسد. در راه رسیدن به موفقیت و درخشش در رویدادهای مهم جهانی نیز ملی پوشان باید از تجارب بزرگان و پیشکسوتان ارزنده ای مانند غلامحسن ذوالقدری استفاده کنند.

  • 13:57
  • 1401/05/29
  • 2653