در پی قهرمانی در رقابتهای نونهالان جهان

پیام تبریک فیض اله نفجم در پی کسب افتخارآفرینی نونهالان دختر و پسر در آوردگاه جهانی

فیض اله نفجم رییس هیات تکواندو استان مازندران در پی کسب عناوین قهرمانی و نایب قهرمانی دختران و پسران نونهال در قهرمانی جهان به هادی ساعی تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو و به نقل روابط عمومی تکواندو مازندران، فیض اله نفجم در پیامی کسب عنوان قهرمانی و نایب قهرمانی دختران و پسران غیور ایران را در  مسابقات قهرمانی نونهالان جهان تبریک گفت.

در پیام رییس هیات تکواندو مازندران آمده است :

تکواندوکاران غیور مازندرانی باز هم در آوردگاهی بزرگ درخشش خیره کننده‌ای داشتند و با کسب 2 مدال طلا در سایه همت و تلاش خودشان و همراهی کادرفنی؛ سهم بزرگی در افتخارآفرینی و قهرمانی جهان در بخش دختران و نایب قهرمانی در بخش پسران داشتند، موجب شادی و افتخار مردم شدند. 

خدارا شاکرم که مازندران با وجود تکواندوکاران مستعد و قهرمان توانسته پاسخ اعتماد رییس فدراسیون و اعضا کمیته فنی را، با درخشش و کسب مدال زرین طلا بدهند و سربلند و دست پر به کشور بازگردند، امیدوارم با استمرار در این نقش آفرینی، ستاره های آینده ورزش ایران باشند. 

اینجانب ضمن قدردانی و تشکر از حمایتهای بی دریغ هادی ساعی رییس فدراسیون، تلاش‌ سرمربیان تیم های ملی دختر و پسر و کادرفنی پرتلاش و همدل برای کسب مدال‌های خوشرنگ و متعدد که نقش بزرگی در درخشش هوگوپوشان و قهرمانی تیم ملی دختران و نایب قهرمانی تیم ملی پسران داشتند، این موفقیت را به بازیکنان غیور، ‌خانواده‌های محترم ایشان، جامعه ورزش مازندران و مردم شریف ایران تبریک می‌گویم و آرزوی ادامه پیروزی و سربلندی همه قهرمانان و ورزشکاران ایران عزیز را از خداوند باری‌تعالی مسئلت دارم.

امیدوارم همچنان شاهد استمرار افتخار آفرینی‌ها باشیم و تیم ملی نیز روزهای ماندگاری را با به اهتزاز درآوردن پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران در رقابت‌های بین‌المللی به ارمغان آورد.

فیض اله نفجم

رییس هیات تکواندو مازندران

  • 12:21
  • 1401/05/10
  • 3889