چهارمین دوره بازی‌های پاراآسیایی جوانان 2021 – بحرین؛

7 مدال رنگارنگ المپیک پاراآسیایی به نام پاراتکواندوکاران جوان کشورمان ثبت شد

چهارمین دوره بازی‌های پاراآسیایی در حالی به پایان رسید که پاراتکواندوکاران کشورمان موفق شدند سه مدال طلا، سه نقره و یک برنز را به نام خود ثبت کنند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو، چهارمین دوره بازی‌های پاراآسیایی جوانان - 2021 در دو گروه مردان و زنان امروز (یکشنبه – 14 آذرماه) با حضور پاراتکواندوکارانی از هفت کشور ازبکستان، ایران، بحرین، تایلند، کره‌جنوبی، نپال و هند در "منامه" بحرین برگزار شد.

با پایان این دوره از مسابقات، مهدی داناییان، مریم عبدالله پور و سحر قنبری موفق شدند بر سکوی قهرمانی بایستند؛ مهدی داتلی بیگی، رزا ابراهیمی و رومینا چمسورکی عنوان نایب قهرمانی این رویداد را کسب کردند و حسین میرزایی به مدال برنز رسید.

مهدی داتلی بیگی، حسین میرزایی و مهدی دانائیان در ترکیب تیم ملی پاراتکواندو مردان قرار داشتند؛ هدایت این نفرات برعهده پیام خانلرخانی به عنوان سرمربی و محمود جعفرزاده به عنوان مربی بود.

تیم ملی پاراتکواندو زنان نیز با ترکیب مریم عبدالله‌پور، سحر قنبری، رزا ابراهیمی و رومینا چمسوروکی در این رویداد حضور پیدا کرده بود؛ عاطفه کشاورز سرمربیگری و زهرا حسینی مربیگری این نفرات را برعهده داشتند.

بازی های پاراآسیایی جوانان، 2G است و به نفرات اول تا سوم به ترتیب 20، 12 و 7.20 امتیاز در راستای افزایش رنکینگ پارالمپیکی تعلق می‌گیرد.

  • 15:52
  • 1400/09/14
  • 16348