سی‌ودومین دوره بازی‌های المپیک – توکیو؛

حسینی از کسب مدال بازماند

میرهاشم حسینی نماینده وزن دوم المپیکی تکواندو کشورمان در مصاف با نماینده پرافتخار کره‌جنوبی نتیجه را واگذار کرد و از کسب مدال المپیک بازماند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو، مسابقات تکواندو در سیودومین دوره بازی‌های المپیک توکیو از روز گذشته (شنبه – دوم مردادماه) با حضور 131 تکواندوکار از 61 کشور جهان در چهار وزن 58-، 68-، 80- و 80+ كيلوگرم مردان و چهار وزن 49-، 57-، 67- و 67+ كيلوگرم زنان در در سالن "ماکوهاری مسه" آغاز و به مدت چهار روز ادامه دارد.

امروز (یکشنبه – سوم مردادماه) و در روز دوم این رقابت‌ها، مبارزات اوزان 68- کیلوگرم مردان و 57- کیلوگرم زنان در حال برگزاری است که میرهاشم حسینی و ناهید کیانی نمایندگان ایران بودند که از کسب مدال بازماند.

میرهاشم ابتدا برابر "یو جن هوآنگ" نماینده چین تایپه که نایب قهرمانی جهان، نایب قهرمانی بازی‌های آسیایی، طلا و برنز قهرمانی آسیایی و ... را در کارنامه داشت، قرار گرفت و با نتیجه 18 بر 16 به برتری رسید؛ وی در ادامه و در دیدار دوم نتیجه را به "اولوگ بیک رشیدوف" از ازبکستان واگذار کرد که با راهیابی این هوگوپوش به فینال، میرهاشم نیز در جدول رپه شارژ (شانس مجدد) قرار گرفت.

نماینده وزن دوم المپیکی تکواندو کشورمان در جدول رپه شارژ با "دای هون لی" نماینده پرافتخار کره‌جنوبی که نقره و برنز بازی‌های المپیک، طلا و برنز قهرمانی جهان و ... را در کارنامه داشت، مبارزه کرد و نتیجه را 30 بر 21 واگذار کرد و از کسب مدال بازماند.

  • 15:48
  • 1400/05/03
  • 7149