حضور تکواندوکاران استان قم در رقابت‌های لیگ‌‌ کشور

تکواندوکاران مستعد و آینده‌دار استان قم برای حضور در دوره جدید مسابقات لیگ باشگاه‌های کشور مورد ارزیابی قرار گرفتند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو و به نقل از هیات تکواندو استان قم؛ هر ساله علاوه بر رقابت‌های نونهالان‏، نوجوانان، جوانان، امید و بزرگسالان ایران، با برنامه‌ریزی سازمان لیگ فدراسیون تکواندو مسابقات رده‌های سنی مختلف باشگاه‌های کشور نیز برگزار می‌شود و تیم‌های باشگاهی از نقاط مختلف ایران در آن حضور می‌یابند.

استان قم یکی از پایگاه‌های معرفی استعدادها و نخبه‌های این رشته ورزشی است که در سال‌های گذشته مدال‌آوران زیادی در مسابقات کشوری داشته و نفرات زیادی از قم در اردوی تیم‌های ملی حضور یافته و به رقابت‌های مختلف برون‌مرزی اعزام شده‌اند.

اکنون نیز برنامه‌ریزی برای حضور در مسابقات لیگ کشور انجام شده و معرفی تکواندوکاران استان قم به تیم لوازم خانگی کن و آکادمی قهرمانی هدف به همین منظور انجام شد و این تیم‌ها به منظور جذب بازیکن برای حضور در رقابت‌های لیگ‌ کشور یک دوره انتخابی بین تکواندوکاران نخبه قم برگزار کردند.

مربیان و کادر تیم‌ها به منظور شناسایی و جذب استعدادهای قمی این رشته برای حضور موفق در رقابت‌های لیگ کشور اقدام به برگزاری یک انتخابی و همزمان سنجش و ارزیابی تکواندوکاران قم کردند تا فرصتی برای نمایش توانمندی قمی‌ها در لیگ کشور فراهم شود.

این رقابت انتخابی با همکاری هیات تکواندو استان قم برگزار شد و نفرات برتر در اوزان مختلف از سوی مربیان تیم‌ها معرفی شدند تا در فاصله زمانی باقی مانده تا شروع رقابت‌ها این نفرات به شکل منسجم‌تری تمرینات خود را برگزار کنند.

  • 18:41
  • 1400/05/02
  • 7422