نماینده المپیکی وزن 80- کیلوگرم اردن؛

الشراباتی: تکواندوکاران ایرانی، مبارزانی حرفه‌ای هستند

تکواندوکار المپیکی وزن 80- کیلوگرم اردن گفت: برای تمرین و کسب آمادگی بیشتر به منظور شرکت در بازی‌های المپیک در ایران حضور پیدا کردم و از اینکه با ورزشکاران ایرانی تمرین می‌کنم بسیار خوشحال هستم؛ آنها مبارزانی حرفه‌ای هستند و نکات بسیاری را از آنها یاد گرفتم.

با درخواست فدراسیون تکواندو اردن اردوی مشترک تکواندوکاران این کشور با ملی پوشان تکواندو ایران از روز پنجشنبه – 17 تیرماه درمرکز جهانی تکواندو آغاز شده است.

صالح الشراباتی تکواندوکار المپیکی وزن 80- کیلوگرم اردن که در این اردو حضور دارد در گفت‌و‌گو با روابط عمومی فدراسیون تکواندو گفت: برای تمرین و کسب آمادگی بیشتر به منظور شرکت در بازی‌های المپیک در ایران حضور پیدا کردم و از اینکه با ورزشکاران ایرانی تمرین می‌کنم بسیار خوشحال هستم؛ آنها مبارزانی حرفه‌ای هستند و نکات بسیاری را از آنها یاد گرفتم.

وی افزود: به دلیل کیفیت بالای تمرین‌ها و حرفه‌ای بودن هوگوپوشان ایرانی درخواست داشتم که با آنها تمرین کنم که بسیار مفید بود و دعا می‌کنم نمایندگان ایران و اردن هر دو در المپیک توکیو موفق به کسب مدال شوند.

الشراباتی که در رنک ششم المپیک قرار دارد، در ادامه گفت: تعویق المپیک برای من بسیار مفید بود چراکه فرصت بیشتری برای تمرین داشتم و توانستم زمان‌های از دست رفته قبلی را جبران کنم. سعی کردم نقاط ضعف خود را برطرف کنم و بعد از تمرین با هوگوپوشان ایرانی اکنون برای حضور در توکیو آمادگی کامل دارم.

نماینده وزن 80- کیلوگرم تکواندو اردن در پایان گفت: سفر به ایران و تمرین با ورزشکارن ایرانی و به خصوص مربیان حرفه‌ای آنها برای من بسیار مفید بود؛ محل و امکانات بسیار عالی بود و من به خوبی تمرین کردم و انشاءالله در رویداد آتی موفق خواهم شد.

  • 08:07
  • 1400/04/23
  • 14788