منتخب ششمین دوره شورای اسلامی بوشهر؛

جعفر پورکبگانی: نگاه شورای شهر به ورزش باید جامع باشد

جعفر پورکبگانی منتخب ششمین دوره شورای اسلامی شهر بوشهر روز چهار شنبه – 16 تیرماه به همراه رییس ، دبیر و نائب ریس هیات تکواندو استان بوشهر از مجموعه تکواندو بوشهر و تمرینات تیم منتخب نونهالان دختر بازدید کردند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو و به نقل از هیات تکواندو استان بوشهر؛ جعفر پورکبگانی منتخب ششمین دوره شورای اسلامی شهر بوشهر روز چهار شنبه – 16 تیرماه به همراه رییس، دبیر و نائب ریس هیات تکواندو استان از مجموعه تکواندو و تمرینات تیم منتخب نونهالان دختر بازدید کردند.

جعفر پور کبگانی منتخب ششمین دوره شورای اسلامی شهر بوشهر گفت: نگاه شورای شهر به ورزش باید جامع باشد، شورای جدید تصمیم دارد که با توجه به سطح مسابقه ای که ورزشکاران شهر بوشهر در آن شرکت می کنند؛ مثلا ملی یا بین المللی است، کمک کرده و درصورت کسب موفقیت، با توجه به سطح مسابقات پاداشی برای ورزشکاران و عوامل درنظر بگیریم.

پورکبگانی افزود: اداره کل ورزش و تمرکز بیشتری روی ورزش قهرمانی داشته باشد، در این راستا مدیران باید نسبت به همه رشته هاباعدالت رفتار کنند تا ورزش موفق تری داشته باشیم

وی بیان کرد: اگر قرار بر این باشد که شهرداری بودجه ای خرج ورزش کند باید به تمام ورزش ها کمک کند.

سید جلال سید مردانی ریس هیات تکواندو استان بوشهر در ادامه گفت: سالن تکواندو بوشهر از قدیمی ترین خانه تکواندو کشور و تنها سالن اختصاصی استان نیاز به توجه بیشتر مسئولین دارد.

وی ادامه داد: تکواندو یکی از چهار رشته مدال آور المپیک در تاریخ ورزش و تنها رشته مدال آور المپیکی ایران در بانوان است و این رشته در بوشهر پتانسیل افتخارآفرینی نه تنها در کشور بلکه در مجامع بین المللی را دارد و ما در گذشته این موضوع را با معرفی قهرمانانمان اثبات کرده ایم.

سید مردانی تاکید کرد: از مهمترین عوامل جذب حامیان مالی برای ورزش ایجاد انگیزه برای بخش خصوصی از سوی مسئولین دولتی و شورای شهر می باشد.

تیم نونهالان دختران استان تمرینات خود را باسرمربیگری شبنم روانبد از برازجان برای مسابقات المپیاد کشوری آماده می کند.

  • 21:12
  • 1400/04/17
  • 8551