مسئول کمیته آموزش هیات تکواندو اردبیل؛

نیازسنجی های آموزشی، رویکرد جدید کمیته آموزش استان در سال جاری است

مسئول کمیته آموزش هیات تکواندو استان اردبیل از تشکیل تیم آموزشی هیات تکواندو استان اردبیل خبر داد و گفت: از این پس  برنامه های آموزشی هیأت بر اساس نیازسنجی های آموزشی استخراج شده توسط تیم آموزشی برنامه ریزی خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو و به نقل از هیات تکواندو استان اردبیل، جلسه کمیته آموزش هیات تکواندو استان باحضور اساتید رشته تربیت بدنی و فارغ التحصیلان  رشته تربیت بدنی به منظور هماهنگی و برگزاری برنامه های آموزشی در سال 1400 در محل هیأت تکواندوی اردبیل برگزار شد.

حامد هاشمی نژاد دبیر هیات تکواندو استان، در ابتدای این جلسه ضمن خوش آمدگویی به مدعوین از فعالیت ها و برنامه های کمیته آموزش استان در سال 1399 تقدیر و خواستار تداوم این برنامه ها در سال جاری شد.

محمد حاجی زاده مسئول کمیته آموزش هیات تکواندو استان اردبیل، نیز به تشریح برنامه های سال 1400 کمیته آموزش  این هیأت ورزشی پرداخت و گفت: توانمندسازی مربیان در شاخه های مختلف از جمله اهداف کمیته آموزش در سالجاری است.

وی از تشکیل تیم آموزشی خبر داد و گفت: از این پس  برنامه های آموزشی هیات تکواندواز طریق این تیم و بر اساس نیازسنجی های آموزشی استان استخراج شده و تمرکز کمیته آموزش بر روی این نیازسنجی ها خواهد بود.

  • 12:46
  • 1400/04/07
  • 7442