آیین تجلیل از مدال آوران اصفهان در مسابقات قهرمانی آسیا و پومسه قهرمانی جهان برگزار شد

آیین تجلیل از مدال آوران اصفهان در مسابقات قهرمانی آسیا و پومسه قهرمانی جهان روز دوشنبه - 31 خردادماه توسط هیات تکواندو استان و اداره کل ورزش و جوانان در سرای ورزشکاران برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو و به نقل از هیات تکواندو استان اصفهان، آیین تجلیل از قهرمانان و مدال آوران تکواندو در مسابقات آسیایی و آنلاین جهانی پومسه با حضور سید محمد طباطبایی مدیر کل ورزش و جوانان استان، حسین زیبایی معاون توسعه ورزش، نرگس قدوسی معاون ورزش توسعه بانوان اداره کل، شهرام االه آبادی رییس هیات تکواندو استان و دیگر مسئولین برگزار شد.

در این مراسم که سجاد مردانی،علی سلمانی، حسین بهشتی، حامد حق شناس، محمدرضا خانی، حمیدرضا حاتمی، محمدتقی حاتمی، مرجان سلحشوری، نگار اسماعیلی، فاطیما رفیعی و یاسمن لیموچی به همراه مربی های خود حضور داشتند از قهرمانان و مربیان ایشان توسط اداره کل ورزش و جوانان و هیات تکواندو استان تجلیل به عمل آمد.

قهرمانان در این مراسم دغدغه های خود را با مسئولین در میان گذاشتند و از مسئولین هیأت تکواندو اصفهان تشکر کردند که از قهرمانان استان تا حد توانایی خود حمایت های لازم را کرده است.

  • 01:45
  • 1400/04/01
  • 11848