تبریک رییس هیات تکواندو بوشهر در پی کسب عنوان نائب قهرمانی تیم ملی بانوان و سومی تیم ملی مردان

سید جلال سید مردانی رییس هیات تکواندو استان بوشهر کسب عنوان نایب قهرمانی تیم ملی بانوان و عنوان سومی تیم ملی مردان تکواندو ایران در مسابقات آسیایی را به رییس فدراسیون تکواندو تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو و به نقل از هیات تکواندو استان بوشهر؛ در پی کسب نشان‌های رنگارنگ و عناوین مختلف قهرمانی توسط تیم ملی تکواندو مردان و زنان ایران در بیست و چهارمین دوره مسابقات قهرمانی آسیا ۲۰۲۱ - بیروت لبنان، سید جلال سید مردانی "رئیس هیات تکواندو" طی پیامی این موفقیت را تبریک گفت.

متن پیام به شرح زیر است:

" بسم الله الرحمن الرحیم "

جناب آقای سید محمد پولادگر ، رئیس محترم فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران

موفقیت ارزنده تیم ملی تکواندو در آوردگاه سخت و معتبر، بیست و چهارمین دوره مسابقات قهرمانی آسیا ۲۰۲۱ - بیروت لبنان تکواندو مایه افتخار و مباهات ورزش ایران شد.

اینجانب به سهم خود نائب قهرمانی تیم ملی بانوان و سومی تیم ملی مردان و مدال های ارزشمند تکواندوکاران ایران در مسابقات قهرمانی آسیا ۲۰۲۱ - بیروت لبنان را به عموم مردم ایران و خانواده بزرگ ورزش تبریک و تهنیت گفته و آن را نشانی از توکل، همت و تلاش ورزشکاران و جوانان شایسته ایرانی می‌دانم و آرزوی موفقیت آنان را در بازی های المپیک دارم.

بار دیگر غیور مردان و زنان تیم ملی تکواندو کشورمان موفق شدند در مسابقات قهرمانی آسیا ضمن طنین‌انداز کردن سرود ملی کشورمان، پرچم پر افتخار ایران عزیز را بارها و بارها در سالن برگزاری رقابت‌ها به اهتزاز درآورده و مایه مباهات و خوشحالی مردم عزیز گردند که بدون تردید این موفقیت به دست نمی آمد مگر در سایه تلاش های شبانه روزی و مدیریت دلسوزانه فدراسیون و جانفشانی‌های خستگی‌ناپذیر کادر فنی و قهرمانان آن.

موفقیت روز افزون را برای تمامی تکواندوکاران عزیز کشورمان در میادین بزرگ ورزشی آرزومندم.

سید جلال سید مردانی رئیس هیات تکواندو استان بوشهر

  • 00:41
  • 1400/03/31
  • 15005