فتحی: تهران بیش از ۲۰۰۰ بسیجی تکواندوکار دارد

مسئول کانون بسیج تکواندو استان گفت: تهران از ابتدای فعالیت خود در حوزه بسیج تا به امروز توانسته بیش از ۲۰۰۰ تکواندوکار در دو گروه مردان و زنان را جذب نماید.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو و به نقل از هیات تکواندو استان تهران، اصغر فتحی مسئول کانون بسیج تکواندو استان تهران بیان داشت: از سال ۱۳۸۷ فعالیت بسیج تکواندو پایتخت به صورت رسمی و با توجه به پیام معظم رهبری در خصوص اشاعه فرهنگ بسیجی در میان ورزشکاران آغاز شد و توانستیم با یک برنامه ریزی هدفمند، تاکنون بیش از ۲۰۰۰ تکواندوکار و مربی را در این بخش جذب کنیم.

فتحی با بیان اینکه تکواندوکاران بسیجی همواره به صورت فعال و پیش قدم در تمامی رویدادهای حضور دارند در در ادامه بیان داشت: طی سال‌های اخیر و با حضور علی خلیلی به عنوان رییس هیات، توجه ویژه و بستر مناسبی برای کارهای فرهنگی ایجاد شده و توانسته ایم برنامه های بسیار قابل توجه و ویژه ای را در این مدت برگزار نماییم که بزرگترین گردهمایی تکواندوکاران استان تحت عنوان میثاق با ولایت از مهم ترین برنامه ای بود که در سطح کشور انجام شد و خوشبختانه بازتاب بسیار خوبی را به همراه داشت.

وی افزود: حضور  فعال و پر شور در کلیه رویدادهای ملی و مذهبی، دیدار با خانواده شهدا، حضور در مراسمات فرهنگی، بازید از اماکن مفدس و مزار شهدای گمنام، دیدار با جانبازان هشت سال دفاع مقدس، برپایی نمایشگاهای تخصصی در حوزه دفاع مقدس در خانه تکواندو پایتخت، حضور و کمک به اقشار آسیب پذیر جامعه، اعزام به منطقه سیستان بلوچستان جهت کمک رسانی و آبرسانی مناطق محروم فاقد آب آشامیدنی با هماهنگی بسیج سازندگی و سپاه محمد رسوال الله(ص)، جذب نیروهای جذبی و …. از جمله فعالیت‌های مهمی است که بسیجیان استان در آن حضور فعال و پر رنگی داشته اند.

مسئول کانون بسیج ورزشکاران استان گفت: علاقمندان جهت عضویت در این بخش، می‌توانند با همراه داشتن مدارک  خود ( کپی کارت ملی ،دو قطعه عکس ،احکام قهرمانی،آخرین حکم کمربندی ) و مراجعه  به هیات استان و پر نمودن فرم مربوطه در بسیج ورزشکاران استان به عضویت درآیند.

فتحی در پایان اظهار داشت: بسیج ورزشکاران با تعامل خوبی که با ارگان های مختلف دارد توانسته در ابعاد قهرمانی  نیز برنامه های خوبی را اجرا نماید و مسابقات قهرمانی را در قالب کیوروگی و پومسه برگزار کرده است که امیدوارم در سال جدید  با رفع این بیماری منحوس بتوانیم بار دیگر شاهد این رقابت‌ها و حضور پررنگ بسیجیان تکواندوکار بر روی شیابچانگ باشیم.

  • 13:38
  • 1400/02/25
  • 7278