رئیس هیات تکواندو شرق شهرستان کرج؛

برگزاری مسابقات، آزمون و کلاس های ارتقاء به رشد تکواندو کمک شایانی می‌کند

محمدرضا اوجانی رئیس هیات تکواندو شرق شهرستان کرج با گریزی بر عملکرد یک ساله شرق شهرستان کرج از برنامه های آتی این شهرستان سخن گفت.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو و به نقل از هیات تکواندو استان البرز، با اعلام محمد رضا اوجانی رئیس هیات تکواندو شرق شهرستان کرج بواسطه شیوع بیماری و تعطیلی مکرر باشگاه ها برنامه های محدودی در حوزه این شهرستان در سال 99 اجرایی شد.

اوجانی گفت: با هماهنگی صورت گرفته با مسئولین اداره ورزش و جوانان شرق شهرستان کرج و تکواندوکاران در هفته دفاع مقدس در مزار شهدای امام زاده محمد حاضر و با غباررویی و گلباران به مقام شامخ شهدا ادای احترام شد. ا برنامه ریزی در کمیته مسابقات دو دوره رقابت مجازی نقاشی و درازنشست به مناسبت دهه مبارک فجر به صورت مجازی برگزار شد و به نفرات برتر این رقابت‌ها حکم و جایزه تعلق گرفت.

وی ادامه داد: بنا داریم در سال 1400  مسابقات قرآنی را برگزار کنیم، ضمنا در صورت کسب مجوز مسابقات آزاد پومسه و هان مادانگ در دو بخش مردان و زنان را بصورت حضوری برگزار کنیم.

مسئول هیات تکونداو شرق شهرستان کرج تصریح کرد: برنامه ریزی برای برگزاری لیگ های هان مادانگ و پومسه در رده های سنی مختلف را کرده ایم و امیدوارم به مرحله اجرایی برسد.

اوجانی گفت: برنامه های فرهنگی را متناسب با رویدادها و مناسبت های مختلف را نیز اجرا خواهیم کرد.

این مسئول خاطر نشان ساخت: متاسفانه در سالی که گذشت بسیاری از باشگاه ها در سطح استان و شهرستان تعطیل شد و پس از بازگشایی مجدد باشگاه ها نیز تعداد کمی از هنرجویان به باشگاه مراجعه کردند؛ برگزاری مسابقات، آزمون ها و دیگر رویدادها مانند کلاس های ارتقا و ... کمک شایانی به رشد و تحول دوباره تکواندو خواهد کرد.

  • 12:24
  • 1400/02/15
  • 6905