مسئول هیات تکواندو غرب شهرستان کرج؛

کارگاه‌های دانش افزایی در زمینه‌های مختلف را سال 1400 برگزار خواهیم کرد

علی رضایی مسئول هیات تکواندو غرب شهرستان کرج ضمن تشریح عملکرد این هیات در سال 99 به برنامه های تدوین شده سال 400 اشاره کرد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو و به نقل از هیات تکواندو استان البرز، علی رضایی مسئول هیات تکواندو غرب شهرستان کرج  درگفتگویی به تشریح عملکرد این شهرستان در سال 99 پرداخت و گفت: به علت شیوع ویروس کرونا متاسفانه اقدامات قابل توجهی در حوزه ورزش اجرایی نشد با این وجود هیات تکواندو غرب شهرستان کرج برنامه هایی در قالب چالش و به صورت مجازی اجرا کرد .

وی ادامه داد: در اولین گام مسابقات مجازی تمرین در خانه در تمام رده های سنی در دو  بخش مردان و زنان را برگزار کردیم که با استقبال خوبی روبرو شد.

رضایی تصریح کرد: به مناسبت هفته دفاع مقدس دیداری با خانواده شهید کریمایی از شهدای تکواندوکار داشتیم.

این مسئول خاطر نشان کرد: در راستای هماهنگی بیشتر و تسلیم ابلاغ های مسئولین کمیته‌ها جلسه‌ای در هیات استان با حضور ریاست هیات برگزار شد و طی صحبت هایی که با مسئولین مربوطه انجام شد قرار بر این شد تا کمیته ها با ارائه طرح ها و برنامه های قابل اجرا ما را در گذراندن این وهله زمانی یاری برسانند.

رضایی گفت: پیرو اجرای طرح  پویش دست های خدایی، این شهرستان نیز با حضور ملی پوشان و قهرمانان بنام منطقه غرب کرج و جمعی از خیرین و خانواده های تکواندوکار با جمع آوری مبلغ دویست میلیون ریال اقدام به تهیه پنجاه پک غذایی هر پک به ارزش سیصدهزار تومان کرد.؛ همچنین 300 پرس غذای گرم نیز بین خانواده های کم بضاعت تکواندو کار غرب شهرستان کرج توزیع شد.

رئیس هیات تکواندو غرب شهرستان کرج بیان داشت: تکواندوکاران و مسئولین این هیات در مراسم یادواره شهدا و مناسبات فرهنگی نیز حضوری مستمر داشتند.

وی ادامه داد: با وجود اینکه اکثر قریب به اتفاق باشگاه های سطح شهر در حوزه این هیات تعطیل بودند و فعالیت مداوم نداشتند از 12 سالن ورزشی تکواندو بازدید و به بررسی مشکلات آنها پرداختیم؛ همچنین به شکایت های واصله بین مربیان و هنرجویان از سوی کمیته بازرسی این هیات رسیدگی شد. در ضمن به مدیران باشگاه های تازه تاسیس که متقاضی بودند نیز مربی معرفی کردیم.

رضایی گفت: در پایان سال نیز طی مراسمی در اداره ورزش و جوانان غرب کرج از مسئولین کمیته های این هیات تقدیر به عمل آمد.

مسئول هیات تکواندو غرب شهرستان کرج گفت: تصمیم داریم تا اتمام کرونا و رسیدن به شرایط برگزاری مسابقات حضوری، رقابت های مجازی در بخش پومسه و هان مادانگ را برگزار کنیم.

 رضایی افزود :جهت ترغیب  تکواندوکاران  به ادامه فعالیت و تمرینات در زمان  تعطیلی باشگاه   ها جهت حفظ آمادگی جسمانی نسبی جوایزی برای فعالترین تکواندوکاران در نظر گرفته ایم.

وی در پایان گفت: برگزاری کارگاه های دانش افزایی در زمینه‌های علم تمرین، تغذیه ورزشی، روان شناسی ورزشی و ... از دیگر برنامه های هیات تکواندو غرب کرج است که قصد اجرای آن را داریم.

  • 10:59
  • 1400/02/06
  • 8983