مسئول کمیته استعدادیابی البرز؛

اقدامات زیربنایی را انجام داده‌ایم

مسئول کمیته استعدادیابی البرز گفت: با معرفی مسئولین کمیته استعدادیابی شهرستان ها بحث رصد و استعدادیابی تکواندوکاران در همه جای استان با جدیت پیگیری می شود.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو و به نقل از هیات تکواندو استان البرز؛ با اعلام احسان افراسیابی کمیته استعدادیابی با مسئولیت ایشان از آبان ماه سال 99 شروع به فعالیت کرد و با توجه به شرایط خاص حاکم بر جامعه صرفا اقدامات زیربنایی انجام داد.

وی گفت: با عنایت الهی در ادامه مسیر در سال جدید با جدیت برنامه هایمان در این کمیته را پیگیری و عملیاتی خواهیم کرد.

افراسیابی با اشاره به شرح اقدامات و فعالیت های انجام شده کمیته استعدادیابی افزود: در وهله اول اقدام به تهیه اساسنامه و تعیین سر فصل های مرتبط و اختصاصی کردیم، در ادامه و در راستای انجام شرح وظایف اقدام به فراخوان همکاری با اساتید البرزی که علاقمند به فعالیت در این مسیر بودند کردیم که خوشبختانه با استقبال خوبی رو برو شدیم.

این مسئول خاطر نشان ساخت: از آنجاییکه تکواندو استان البرز دارای جمعیت فراوانی است و به تبع آن استعداد ها و مدعیان بسیاری در میادین مختلف دارد قطعا توقعات از این استان به مراتب بالاتر  از دیگر استان ها است و این مهم کار را برای بنده و همکارانم در این کمیته حساس تر می کند؛ به همین دلیل از آبان ماه سال 99 تاکنون چندین جلسه با اعضا کمیته و مسئولین هیات برگزار و با کسب نقطه نظرات و نکات کارشناسی سعی کردیم برنامه هایی در خور حال و وضعیت آماری و پتانسیل های استان را برنامه ریزی و اجرایی کنیم.

افراسیابی گفت: یکی از اقداماتی که در این کمیته انجام شد تهیه فرم  و جمع آوری اطلاعات  مربیان علاقه مند به همکاری در دو بخش پومسه و هان مادانگ بود. با وجود محدودیت ها با همکاری پایگاه قهرمانی اداره کل ورزش و جوانان استان البرز اقدام به پیکرسنجی و تست های استعداد یابی در رده سنی نونهالان نیز نمودیم.

مسئول کمیته استعداد یابی تصریح کرد: بنا داریم فعالیت های انجام شده و در دست اقدام این کمیته را در قالب کلیپی به سمع و نظر اساتید و تکواندوکاران استان برسانیم.

افراسیابی در ادامه به تشریح برنامه های سال جاری پرداخت و گفت: بنا داریم در سال 1400 جدول زمانی فراخوان های عمومی را تهیه وتدوین نماییم و طبق جدول تعیین شده رویدادها را عملیاتی کرده و پس از آن نیز به پیگیری انجام مراحل بعد از فراخوان و جذب بپردازیم. انشالله با همکاری هیات های شهرستانی نسبت به تعیین و معرفی نمایندگان کمیته استعدادیابی در شهرستان ها اقدام می‌کنیم تا با وجود کارشناسان مربوطه در هر حوزه بحث رصد و استعدادیابی تکواندوکاران در همه جای استان با جدیت پیگیری گردد.

وی افزود: از دیگر برنامه‌های این کمیته تشکیل تیم های استانی در بخش های کیوروگی، پومسه و هان مادانگ است. در صورت مهیا شدن شرایط مناسب سمینارها و نشست های تخصصی و توجیهی برای مربیان و خانواده های تکواندو را برگزار خواهیم کرد.

افراسیابی گفت: با توجه به استقبال عمومی و محبوبیت فضای مجازی راه اندازی صفحه و پیج رسمی برای استفاده بهینه خانواده بزرگ تکواندو نیز از دیگر برنامه های در دست اقدام این کمیته است.

مسئول کمیته استعداد یابی در پایان با قدرانی و تشکر از مسئولین هیات به منظور پیشبرد برنامه های این کمیته تصریح کرد: امیدوارم در سال جاری برنامه های مفید و پیشرفته و کار آمدی در خور و نام و آوازه استان برگزار کنیم.

  • 15:02
  • 1400/01/24
  • 7799