به مناسبت دهه مبارک فجر صورت گرفت؛

مراسم غبار روبی و عطر افشانی ‌مزار شهدا توسط هیات تکواندو آذربایجان‌شرقی

اعضای هیات تکواندو استان آذربایجان‌شرقی با حضور در مزار شهدای انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی، پیروزی انقلاب اسلامی را گرامی داشتند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو و به نقل از هیات تکواندو استان آذربایجان شرقی، به مناسبت پیروزی انقلاب اسلامی، اعضای هیات تکواندو استان آذربایجان‌شرقی با حضور در‌ مزار شهدای ملک خیابان عباسی ضمن غبار روبی و عطر افشانی، نسبت به مقام والای شهدای انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی ادای احترام کردند.

در این  مراسم جعفر رنجبرپور، رئیس هیات تکواندو استان آذربایجان‌شرقی گفت:‌ هر چقدر از عمر انقلاب سپری شده است مردم هوشیارتر شده‌ و می‌توانند به خوبی افراد متظاهر و‌ ریاکار را تشخیص دهند‌ و معیار انقلابی بودن و انقلابی ماندن را با بازبینی عملکرد افراد در خدمت خالصانه و بدون منت به خلق الله و قدم برداشتن در مسیر خط رهبری محک زده می‌شود.

وی افزود: امروز دستاوردهای انقلاب اسلامی و پیشرفت‌های صورت گرفته در تمامی عرصه‌ها را مدیون خون شهدا بوده و امیدواریم با عمل کردن به وصیت این عزیزان بتوانیم ادامه‌دهنده راه این عزیزان باشیم.

در این مراسم هوشیار مسئول گلزار شهدای ملک خیابان عباسی هم گفت: بعد از گلزار شهدای وادی رحمت، بیشترین شهید در گلزار شهدای ملک عباسی تبریز است و شهیدان بزرگواری سبب نورانی  شدن این آرامستان شده‌اند.

وی، به مناسبت سالگرد شهادت شهید محمدرضا مهرپاک در عملیات والفجر ۸، بخشی از وصیت نامه این شهید را قرائت کردند که آمده بود: بر من قبری نسازید، مرا از یادها ببرید، من نبودم، منی وجود نداشتـه است می‌خواهم همه جز او مرا از یاد ببرند.

می‌خـواهم تنها باشم و شما مرا از این تنهایی باز نداریــد، هر کس می‌خواهد بهترین راه را انتخاب کند، باید بیشترین بها را بدهد من نیز چنین کرده‌ام. پس مرا بر این ناراحت نشوید که بسیار سود برده‌ام.

اجرای سرود توسط تکواندوکاران نونهال و نوجوان و اهدا گل و عطر افشانی مزار شهدای گلزار ملک عباسی بخش‌های دیگر این مراسم بود.

این مراسم با حفظ فاصله اجتماعی و رعایت پروتکل‌های بهداشتی و با محدودیت نفرات حاضر در مراسم برگزار گردید.

  • 09:11
  • 1399/11/25
  • 7978