به منظور تاسیس دانشگاه بین المللی تکواندو صورت گرفت؛

امضاء تفاهمنامه فدراسیون جهانی تکواندو و فرماندار موجو

فدراسیون جهانی تکواندو و فرماندار شهر موجو به منظور تاسیس دانشگاه بین المللی تکواندو و توسعه بیشتر این ورزش تفاهمنامه‌ای امضاء کردند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو، "چانگ وان چو" رییس فدراسیون جهانی و فرماندار موجو قرارداد همکاری مشترک را امضاء کردند. از بندهای این تفاهمنامه می توان به مواردی همچون میزبانی و توسعه رویدادهای فرهنگی تکواندو، حمایت از بازاریابی و توسعه  شبکه‌ها و افراد، کانال‌های متعلق به هر دو موسسه و همکاری مشترک برای توسعه رویدادهای تکواندو و طرح‌های ویژه اشاره کرد.

"چو" رییس فدراسیون جهانی تکواندو گفت: از اینکه همکاری مشترکی را با فرماندار شهر موجو برای تاسیس دانشگاه بین‌المللی تکواندو شروع کرده‌ایم بسیار خوشحال هستم. این دانشگاه  تنها مکان آموزشی نیست بلکه به دنبال کشف مهارت‌های افراد با روش‌های سیستماتیک است اما به تربیت رهبرانی که در پیشبرد صلح و توازن دراین رشته کمک کنند نیز توجه ویژه‌ای دارد. فدراسیون جهانی تکواندو فعالانه از این  دانشگاه حمایت خواهد کرد.

فرماندار هوآنگ نیز اضافه کرد: ما از ظرفیت 210 عضو فدراسیون جهانی تکواندو در کل دنیا  بهره مند می‌شویم که در بالابردن سرعت تاسیس این دانشگاه بین المللی تاثیر به سزایی خواهد داشت.

  • 12:29
  • 1399/11/19
  • 11899