پومسه‌ روآذربایجان‌شرقی؛

هنویی: تکواندو آذربایجان‌شرقی در مسیر پیشرفت قرار دارد

پومسه‌ روآذربایجان‌شرقی گفت: ‌تکواندو آذربایجان‌شرقی در بخش بانوان در مسیر پیشرفت قرار داشته و در ‌سال‌های اخیر پومسه‌کاران استان در رده‌های سنی مختلف پیشرفت قابل توجه‌ای داشتند و پشتکارشان واقعا قابل تحسین است.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو و به نقل از هیات تکواندو استان آذربایجان شرقی، فرانک هنویی که اخیرا در مسابقات قهرمانی کشور در پومسه به مدال برنز دست یافته است، گفت:‌من اولین بار بود که برای مسابقات قهرمانی کشوری پومسه شرکت کردم و موفق شدم مقام سوم را کسب نمایم.

وی در مورد شروع خود در رشته تکواندو گفت: من در سال ۷۵ تکواندو را با استاد نیلوفر بهاری شروع کردم و در سال ۸۱ در اولین دوره مسابقه پومسه استان شرکت کرده و مقام اول را کسب کردم.

هنویی در مورد موفقیتش در مسابقات اخیر پومسه قهرمانی کشور گفت: این مسابقات که به صورت غیرحضوری برگزار شد از سطح بالایی برخوردار بود و از اینکه موفق به کسب مدال برنز مسابقات شدم بسیار خوشحال هستم.

وی گفت: وضعیت تکواندو استان روز به روز در مسیر پیشرفت قرار گرفته تا جایی که مربیان هم در  مسابقات شرکت می کنند و این خود باعث انگیزه برای هنر‌جویان می‌شود.

  • 18:37
  • 1399/11/16
  • 7489