رییس هیات تکواندو البرز؛

نوذری: نام البرزی ها در شرایط محدودیت هم در صفحه افتخارات ملی ثبت شد

جلسه مسئولین هیات تکواندو استان البرز با روسای کمیته های بانوان استان روز سه شنبه - 7 بهمن ماه در خانه تکواندو برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو و به نقل از هیات تکواندو استان البرز، جلسه مسئولین هیات تکواندو استان البرز با روسای کمیته های بانوان استان روز سه شنبه - 7 بهمن ماه در خانه تکواندو برگزار شد.

در این جلسه مسئولین کمیته های بانوان به ارائه گزارش عملکرد 9 ماهه خود پرداختند و برنامه های سال آتی خود را به صورت مکتوب تحویل مسئولین هیات دادند؛ همچنین ضمن اعلام مشکلات موجود به تبادل نظر برای بهبود روند کار جهت رشد و اعتلاء تکواندو پرداختند.

محمد نوذری رئیس هیات استان با اشاره بر عملکرد بانوان طی چند ماه گذشته گفت: خوشبختانه طی سالیان سال کار در این هیات همواره شاهد حضور برابر و قدرتمند بانوان در رویداد های مختلف بوده ام  و نمایندگان شایسته ای در بخش بانوان در سطح مسابقات، لیگ و میادین بین المللی داشته ایم.

وی با اشاره به کسب سه مدال جهانی و آسیایی در مسابقات مجازی از سوی نمایندگان شایسته البرزی گفت: خوشبختانه محدودیت موجود مانع افتخارآفرینی پومسه روهای البرزی نشد و  بار دیگر نام البرزی ها در صفحه افتخارات ملی ثبت شد.

نوذری خاطرنشان کرد: طی 9 ماهه سال جاری برخی از کمیته ها فعالیت نسبتا خوبی داشتند و روال معمول فعالیت سابق خود را در پیش گرفتند اما بعضی از کمیته ها نیز عملا برنامه به خصوصی را اجرایی نکردند، امیدوارم در ماه های آتی کمیته های غیر فعال نیز با گسترش ارتباطات با شهرستان ها و ایده های نو به کمیته های فعال ما بپیوندند.

رئیس هیات تکواندو استان با اشاره به برگزاری چندین دوره کلاس مربیگری و داوری  طی سه ماه گذشته گفت: استان البرز غریب به 700 مربی در سطح استان دارد؛ با هماهنگی که با مسئولین کمیته ها گرفته ایم در سال آتی صرفا کلاس های ارتقاء مربیگری و داوری را برگزار خواهیم کرد.

وی با تاکید فراوان بر نظارت بر حسن انجام کار اساتید گفت: نظارت و کنترل عملکرد مربیان و تشویق و ترغیب این عزیزان برای ادامه روند کار به عهده کمیته نظارت و بازرسی است که با همسویی با کمیته مربیان چندان دور و غیر قابل انتظار نیست.

نوذری در پایان گفت: با توجه به پیگیری های مداوم و اخذ مجوز برگزاری مسابقات پومسه و هان مادانگ به مناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر امیدوارم پس از یک سال که این رقابت ها به صورت حضوری برگزار می گردد، با استقبال گسترده ای روبرو شود.

زهرا افتخاری نائب رئیس بانوان نیز در جمع مسئولین حاضر کسب عنوان نائب قهرمانی زنان و سومی مردان در مسابقات قهرمانی کشور پومسه را تبریک گفت و در ادامه افزود: با وجود محدودیت هایی که شیوع ویروس کرونا به وجود آورد خوشبختانه با همت اساتید و قهرمانان و با برنامه ریزی و حمایت مسئولین هیات این مهم رقم خورد.

وی از همه مسئولین کمیته ها خواست تا با برنامه ریزی و ارائه برنامه های نو و قابل اجرا اساتید و تکواندوکاران را برای بازگشت به عرصه تکواندو ترغیب نمایند تا رشته المپیکی تکواندو به روزهای اوج خود بازگردد.

افتخاری در بخش دیگری از سخنان خود تصریح کرد امیدوارم با تبلیغات گسترده شاهد حضور حداکثری تکواندوکاران در مسابقات هفته آتی که به مناسب دهه مبارک فجر در دو بخش پومسه و هانمادانگ برگزار می گردد، باشیم.

  • 12:35
  • 1399/11/09
  • 7773