بشک: به داوری تکواندو علاقمند بودم/ خاطرات تلخم در تکواندو هم برایم شیرین است

بهترین داور مسابقات قهرمانی پومسه کشور گفت: قضاوت در تکواندو برایم جذابیت داشت و به خاطر علاقه‌ام به داوری روی آوردم.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو، یلدا بشک در گفت‌و‌گو با روابط عمومی هیات تکواندو استان آذربایجان‌شرقی گفت: 25 سال است که در رشته تکواندو فعالیت می‌کنم و از سال ۸۶ رسما وارد جرگه داوران شده و اولین قضاوتم در لیگ کشور و مسابقات قهرمانی کشور بود که با درجه دو داوری کیوروگی کار خود را آغاز کردم.

وی افزود: ورودم به داوری با حمایت استاد پوراصل بوده و به نوعی مدیون محبت و حمایت ایشان هستم که من را به کمیته داوران استان معرفی کرد و اولین قضاوت خوبم در مسابقات موجب شد در مسابقات بعدی هم برای داوری دعوت شوم.

بهترین داور مسابقات پومسه داوران اظهار داشت: سال گذشته برای قضاوت در مسابقات هامبورگ دعوت شده بودم که به دلیل شیوع ویروس کرونا لغو گردید و امیدوارم در آینده بتوانم در مسابقات آسیایی و جهانی با درخشش خود برای کشور و استانم افتخار آفرینی نمایم.

بشک در مورد مسابقات اخیر پومسه بانوان گفت: مسابقاتی که داور نمونه شدم، مسابقات قهرمان کشوری پومسه بود و البته من مسابقات پومسه ابداعی و استاندارد رو قضاوت کردم.

وی روند تکواندو آذربایجان شرقی را رو به رشد دانسته و ابراز امیدواری کرد که در آینده شاهد موفقیت های روزافزون تکواندو استان در تمام زمینه‌های باشیم.

بشک در پایان گفت:  تمام خاطرات خوب و تلخش در تکواندو برایش شیرین است و با موفقیت هایش انگیزه بیشتر برای ادامه کار پیدا کرده است.

  • 10:53
  • 1399/11/07
  • 10637