فولادی: عملکرد جوانان ما را امیدوار کرد / تکواندوکاران نتوانستند در لحظات حساس بازی را مدیریت کنند

سرمربی تیم لوازم خانگی کن گفت: کار کردن با نوجوانان و جوانانی که به تازگی از رده سنی پایین‌تر به بزرگسالان رسیدند ریسک بالایی دارد که همه ما در باشگاه کن این موضوع را پذیرفته‌ایم.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو، ریحانه فولادی در گفت‌وگو با خبرگزاری تسنیم، در خصوص برگزاری رقابت‌های لیگ برتر تکواندو بانوان اظهار داشت: با وجود برگزاری متمرکز و  فشردگی مسابقات، تعطیلی باشگاه‌ها در زمان شیوع ویروس کرونا و محدودیت تیم‌های ثبت نام کننده، اما باز هم سطح مبارزات تا حدود زیادی قابل قبول بود. بیشتر نفرات شاخص تکواندو بانوان، در دو روز برگزاری مسابقات، مبارزات قابل قبول و جذابی را به نمایش گذاشتند. این موضوع نشان دهنده این است که دختران تکواندو در این مدت تمرینات خوبی را پشت سر گذاشته  بودند.

وی در خصوص عملکرد تیم کن و کسب عنوان نایب قهرمانی گفت: هدف باشگاه در تمام رده‌های سنی، استفاده از پتانسیل و نفرات رشد یافته در تیم‌های پایه است که خدا را شکر امسال نیز با وجود شرایط خاص توانستیم به اهداف مورد نظر خود برسیم. نمایش قابل تحسین مهشاد احوطی، نسترن ولی‌زاده، زهرا وطن دوست، زهرا علیزاده در کنار مبارزات خیره کننده مهلا مومن‌زاده و تلاش ستودنی تینا مدانلو، کوثر اساسه و غیرت زهرا شیدایی، الهه شیدایی، زهرا شجاعی و زینب اسماعیلی حتی با وجود مصدومیت باعث شد به موفقیت تیم در آینده بیش از پیش امیدوار باشیم.

سرمربی تیم تکواندو بانوان کن خاطرنشان کرد: این در حالی بود که پیش از مسابقات، غزل سلطانی را به دلیل عدم تشدید مصدومیت و حفظ این سرمایه ملی و آناهیتا توکلی را به منظور شرکت در کنکور سراسری سال آینده از انجام مسابقه معاف کردیم. این محدودیت‌ها باعث شد در برخی از اوزان و تنها به جهت تکمیل ارنج وزن‌کشی مجبور باشیم بازیکنان خود را با نوشیدن چند لیتر آب به دو وزن بالاتر انتقال دهیم. قطعا با این پتانسیل و شرایطی که دچار آن شدیم عملکرد بازیکنان و همکارانم در کادر فنی مورد قبول من و باشگاه قرار گرفته و به زودی برای اجرای برنامه‌های خود به منظور حضور قوی‌تر و بهتر در سال آینده، استارت خواهیم زد.

فولادی در خصوص شکست این تیم مقابل فتح صدر البرز گفت: باید به باشگاه فتح صدر البرز بابت کسب سکوی قهرمانی تبریک بگویم. بازیکنان ما در مبارزه مستقیم با این تیم نیاز به تمرکز بهتر و بیشتری داشت. در سه مبارزه، تکواندوکاران ما با وجود آنکه توان برتری در مسابقه را داشتند، نتوانستند در لحظات حساس بازی را مدیریت کنند. کار کردن با نوجوانان و جوانانی که به تازگی از رده سنی پایین‌تر به بزرگسالان رسیدند ریسک بالایی دارد که همه ما در باشگاه کن این ریسک‌ها را پذیرفته و تلاش می‌کنیم با ارتقای سطح فنی، بالا بردن توان جسمی و افزایش آمادگی ذهنی آنها را برای سال‌های آینده به عنوان آینده سازان تکواندو ایران معرفی کنیم.

وی عنوان کرد: باید از برگزاری بی‌نقص مسابقات و حضور زهرا سروی نایب رئیس فدراسیون تکواندو، بابایی دبیر سازمان لیگ، نماینده کمیته داوران و مدیر اجرایی لیگ  تشکر ویژه داشته باشم و همچنین از تلاش خالصانه اساتید خلج‌زاده، حسینی، نامدار، احمدپور و حمایت همیشگی باشگاه لوازم خانگی کن تقدیر کنم.

  • 12:26
  • 1399/11/06
  • 15852