در راستای ترویج و گسترش رشته تکواندو در دانشگاه؛

تفاهم نامه همکاری بین هیات تکواندو و هیات ورزش دانشگاهی اردبیل به امضاءرسید

تفاهم نامه همکاری بین هیات تکواندو و هیات ورزش دانشگاهی استان اردبیل در راستای ترویج و گسترش رشته تکواندو در دانشگاه به امضاء رسید.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو و به نقل از هیات تکواندو استان اردبیل؛ تورج خوش روزی رئیس هیات تکواندو استان از امکانات و اماکن ورزشی دانشگاه محقق اردبیلی بازدید کرد و در دیدار با دکتر جعفرنژاد رئیس گروه تربیت بدنی این دانشگاه و رئیس هیات ورزش دانشگاهی استان، طرفین برای گسترش ورزش تکواندو در بین دانشجویان تفاهم نامه همکاری امضا کردند.

خوشروزی افزود: بر اساس این تفاهم نامه علاوه بر برگزاری کلاس مربیگری و داوری درجه 3 ویژه دانشجویان دانشگاه های استان در سال 1400؛ هیات تکواندو استان می تواند از امکانات و تاسیسات ورزشی دانشگاه محقق اردبیلی برای برگزاری مسابقات تکواندو در رده های سنی مختلف در سطوح استانی، منطقه ای و کشوری استفاده نماید.

خوشروزی رئیس هیات تکواندو استان اردبیل گفت: رویکرد دانشگاه محقق اردبیلی برای ترویج و گسترش ورزش مفرح و زیبای تکواندو در بین دانشجویان و همکاری مشترک برای برگزاری دوره های مختلف این رشته ورزشی با استفاده از امکانات ورزشی این دانشگاه بسیار ارزشمند و قابل تقدیر است و امیدواریم با کمک هم در اعتلای ورزش استان به خصوص ورزش دانشجویی گام‌های موفقی برداریم.

در این زمینه رئیس گروه تربیت بدنی دانشگاه محقق اردبیلی و رئیس هیات ورزش دانشگاهی استان با اظهار خرسندی از انعقاد این تفاهم نامه آمادگی دانشگاه محقق اردبیلی را برای میزبانی مسابقات تکواندو دانشجویان کشور اعلام کرد.

  • 20:10
  • 1399/09/29
  • 13299