صرفه جویی 280 میلیون دلاری با ساده سازی برگزاری المپیک

کمیته برگزاری بازی های المپیک توکیو2020 اعلام کرد با اتخاذ روشهای ساده سازی برگزاری مبلغی بالغ بر 280 میلیون دلار صرفه جویی ارزی خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو و به نقل از سایت کمیته ملی المپیک؛ طی گزارش توکیو2020 به هیات اجرایی کمیته بین المللی المپیک؛ اتخاذ اقداماتی در راستای کاهش هزینه برگزاری بازی ها و ساده تر کردن مراسمات و تشریفات تاثیر بسزایی در روند اجرایی شدن و مسیر برگزاری بازی های المپیک در سال آینده خواهد داشت.

طی نشست پیشین کمیسیون هماهنگی IOC و توکیو2020 کاهش آزین بندی و دکوراسیون داخلی اماکن، حذف برخی از مراسمات در دهکده ورزشکاران، بهینه سازی مصارف انرژی در محل های اقامتی و برگزاری و نیز کاهش 10 تا 15 درصدی حضور مهمانان در مراسمات از جمله تصمیمات مصوب در راستای برگزاری کم هزینه تر و ایمن تر بازی ها به شمار می رود. 

بنا بر اعلام توکیو2020 روند اتخاذ تصمیمات اینچنینی تا آغاز مراسم افتتاحیه بازی ها ادامه خواهد داشت و انتظار می رود پنجمین نسخه بروزرسانی شده بودجه برگزاری تا پایان سالجاری میلادی اعلام گردد. موضوع حضور تماشاگران از جمله مواردی است که همچنان توسط کمیسیون هماهنگی IOC و توکیو2020 در دست بررسی قراردارد. 

  • 10:15
  • 1399/07/20
  • 8039