نشست رییس فدراسیون جهانی تکواندو با کمیته ورزشکاران برگزار شد

جلسه دکتر "چو" رییس فدراسیون جهانی تکواندو با کمیته ورزشکاران به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو، جلسه دکتر "چو" رییس فدراسیون جهانی تکواندو با اعضای کمیته ورزشکاران به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد. محور این جلسه چگونگی اطمینان دادن و ایجاد انگیزه برای  تکواندوکاران  در دوران شیوع ویروس کرونا است.

جلسه آنلاین کمیته ورزشکاران فدراسیون جهانی برای دومین مرتبه است که به صورت ویدئو کنفرانس برگزار می‌شود و نخستین جلسه نیز در تاریخ 5 ژوئن پیگیر گردید.

"نادین دوانی" دبیر کمیته ورزشکاران، ریاست این جلسه را بر عهده داشت؛ چگونگی میزبانی مسابقات مجازی و فصلی پومسه و رقابت‌های منطقه‌ای کیوروگی در جلسه مطرح شد که قرار است در جلسه مجمع عمومی فدراسیون جهانی در ماه اکتبر به صورت مفصل درباره آن بحث و تبادل نظر صورت بگیرد.

این کمیته همچنین در مورد اهمیت ارتباط مداوم با ورزشکاران و نقش رسانه‌های جمعی، آموزش مجازی و کارگاه‌های سلامت روان بر روی انگیزه ورزشکاران به توافق رسیدند.

دکتر "چو" رییس فدراسیون جهانی تکواندو گفت: با اعضاء کمیته ورزشکاران در مورد چگونگی گسترش حمایت از ورزشکاران صحبت کردیم. بدون برگزاری رقابت‌های بین المللی،  تداوم ارتباط با ورزشکاران و تشویق آنها، اولویت بخشی به سلامت روان  و اختصاص فرصت‌های جدید در امر آموزش و توسعه  بسیار مهمتر از گذشته خواهد بود.

وی افزود: در کارگاه‌های مجازی ما بیش از پیش مشوق ورزشکاران خواهیم بود؛ همچنین با وجود رسانه‌های جمعی فرصتی دست می دهد تا برای ورزشکاران مشخصات جدیدی ایجاد کنیم و برای طرفداران تکواندو نیز محتوای جدیدی داشته باشیم. مسابقات مجازی پومسه که در آینده برگزار خواهد شد فرصتی خاص برای به نمایش درآوردن ورزش تکواندو است و در عین حال زمینه فعالیت ورزشکاران در سطح بین المللی فراهم می‌شود.

مجموعه جلسات مجازی دیگر کمیته‌ها و کمیسیون‌های  فدراسیون جهانی تکواندو با حضور دکتر چو از تاریخ 8 تا 10 سپتامبر برگزار شد.

محور کلیدی این جلسات در مورد حمایت و همکاری با خانواده تکواندو در دوران همه گیری ویروس کرونا و نیز چالش‌هایی که با وجود محدودیت‌ها در کشورهای مختلف به اتفاق افتاد، بوده است.

  • 08:45
  • 1399/06/25
  • 7387