مراسم افتتاحیه مسابقات بین المللی پومسه تهران؛

خلیلی: تهران توانست بار دیگر افتخار بزرگی را رقم بزند

رئیس هیات تکواندو استان تهران گفت: با برگزاری مسابقات بین المللی پومسه مجازی توانستیم باردیگر افتخار بزرگی را برای پایتخت نشینان در سطح جهان رقم بزنیم.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو و به نقل از هیات تکواندو استان تهران، علی خلیلی در مراسم افتتاحییه مسابقات بین المللی پومسه ضمن خیرمقدم به حاضرین و تسلیت ایام سوگواری سالار شهیدان، گفت: ایام قیام عاشورا و شهدای دشت کربلا را گرامی می‌داریم و از خداوند می‌خواهم که ما را هر سال یک قدم به معرفت عاشورایی نزدیک کند چرا که امروز آن چیزی که می‌تواند مسیر راه بشریت را ترسیم کند همین قیام عاشورا، زنده نگه داشتن یاد شهدا و در رأس آن امام حسین (ع) است و امام فقید هم تاکید داشته‌اند که ما هر چه داریم از محرم و صفر است.

امسال بسیاری تصور داشتند که به دلیل کرونا مراسم محرم کمرنگ خواهد شد که به فضل خداوند شیفتگان اهل بیت، مراسمی باشکوه‌تر از سال‌های قبل با رعایت دستور العمل های لازم را برگزار کردند.

وی معرفی فدراسیون تکواندو ایران به عنوان بهترین فدراسیون در جهان را تبریک و اظهار داشت: وقتی اعلام می‌شود که جمهوری اسلامی ایران در میان همه کشورهای دنیا بهترین شده است، این موفقیت و افتخاری بس بزرگ و متعلق به همه جامعه تکواندو است. من به عنوان یکی از اعضای کوچک این خانواده به این عنوان افتخار می‌کنم. این افتخار را شما مربیان، قهرمانان و داوران بدست آوردید.

رییس هیات تکواندو استان تهران ادامه داد: در مجامع بین المللی ملاحظه ما را نمی‌کنند، اما وقتی مباحث فنی به میان می‌آید، دست‌ها را به نشانه تسلیم بالا می‌برند. بدون شک معیار و شاخص‌های را ملاک قرار داده‌اند که بعد از ارزیابی کشورمان عنوان برترین در جهان را کسب کرد و این افتخار نصیب جمهوری اسلامی ایران شد؛ ان شاالله قدر این افتخار را بدانیم و سال‌های سال بتوانیم آن را تکرار کنیم.

خلیلی افزود: با وجود شرایطی که به واسطه کرونا در دنیا حاکم است، نیازمند آن هستیم که شور نشاطی در جامعه ایجاد کنیم؛ باید بدانیم که نبود ورزش و یا رویداد ورزشی در جامعه مسائلی را بوجود خواهد آورد. هر چند دولت مردان می‌بایست فکری برای مشکلات ایجاد شده برای مربیان داشته باشند. افرادی که زندگی خود را از مربیگری تأمین می‌کنند، به صورت جدی به دردسر افتاده‌اند و متولیان امر باید چاره‌ای در نظر بگیرند.

رییس هیات تکواندو استان تهران به مسابقات پومسه بین المللی مجازی تهران نیز اشاره کرد و گفت: با پیگیری‌های صورت گرفته، موفق شدیم مسابقه‌ای را در سطح جهانی برگزار کنیم و من از همه کسانی که در برگزاری این رقابت‌ها کمک کرد‌ه‌اند صمیمانه تشکر و قدردانی می‌کنم. کار بزرگ و در عین حال سختی بود که به همت همه عزیزان به ثمر نشست. در چنین شرایطی باید خلاق باشیم و ما می‌توانیم کارهای بزرگی انجام دهیم. هر چند تا کنون نیز بسیاری کارها صورت گرفته که دنیا را متحیر کرده است.

  • 20:34
  • 1399/06/23
  • 24815