تبریک مشاور‌عالی‌فرمانده معظم‌کل‌قوا به پولادگر

مشاور‌عالی‌فرمانده معظم‌کل قوا با ارسال پیامی انتخاب فدراسیون تکواندو به عنوان برترین فدراسیون جهان را به سیدمحمد پولادگر تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو، متن پیام سرلشکر پاسدار سید یحیی صفوی دستیار و مشاور‌عالی ‌فرمانده معظم‌کل قوا به سید محمد پولادگر  رییس فدراسیون تکواندو به شرح زیر است:

استاد بزرگوار جناب آقای سید محمد پولادگر

رئیس محترم فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران

سلام علیکم

با صلوات بر محمد و آل محمد(ص)

بدین وسیله موفقیت بزرگ جنابعالی و همکاران محترم را در کسب عنوان برترین فدراسیون تکواندو جهان در سال 2020 که با ارزیابی فدراسیون جهانی انجام شده است، تبریک و تهنیت عرض می‌کنم.

این افتخارآفرینی مرهون مدیریت خردمندانه و انقلابی جنابعالی و تلاش ثمربخش خانواده بزرگ تکواندو ایران است که با پایه گذاری مسیری حرفه ای در این رشته ورزشی و کسب مدال های زرین در سطح جهانی، توجه به تیم های پایه، توسعه زیرساخت های ورزشی و فعالیت های علمی و آموزشی و برنامه ریزی استراتژیک محقق شده است.

کسب این موفقیت بزرگ، نویدبخش افتخارآفرینی تیم ملی تکواندوی جمهوری اسلامی ایران در رقابت های المپیک 2020 توکیو و نیز حضور تعیین کننده چهره های ایرانی در کرسی های بین المللی این رشته ورزشی است.

استمرار سربلندی آن استاد مجرّب تکواندو و مدیران ارزشمند، دست اندرکاران و آحاد ورزشکاران رشته تکواندو را تحت عنایات خاصه حضرت ولیعصر(عجل الله تعالی فرجه الشریف) و تبعیت از رهنمودهای حکیمانه مقام معظم رهبری حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای(مدظله العالی) را از ذات اقدس احدیت خواستارم.

سرلشکر پاسدار سید یحیی صفوی

دستیار و مشاور‌عالی‌فرمانده معظم‌کل قوا

  • 19:24
  • 1399/06/19
  • 15957