در گروه مردان؛

چالش بزرگ تکواندو نفرات برتر خود را شناخت

داوری ویدئوهای ارسالی شرکت کنندگان در چالش بزرگ تکواندو در گروه مردان، روز گذشته  (دوشنبه - 17 شهریورماه) در فدراسیون تکواندو برگزار و نفرات برتر این چالش معرفی شدند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو، چالش بزرگ تکواندو "جام غدیر" به منظور گرامیداشت دهه امامت و ولایت "عید بزرگ غدیر" در دو گروه مردان و زنان و در آیتم‌های آپ دولیوچاگی و دولیوچاگی رکوردی با 110 جایزه ارزشمند برای ورزشکاران برگزار شد.

در این رقابت‌ها بیش از 3000 تکواندوکار در رده‌های سنی کمتر از 14 سال، 15 تا 18 سال و بالای 19 سال و رده‌های کمربند سفید، سبز و آبی برای ضربه آپ دولیوچاگی و رده کمربند قرمز به بالا برای ضربه دولیوچاگی با ارسال ویدئو با یکدیگر به رقابت پرداختند.

داوری ویدئوهای ارسالی شرکت کنندگان در گروه مردان، روز گذشته (دوشنبه - 17 شهریورماه) در فدراسیون تکواندو برگزار و اسامی نفرات برتر مشخص شد.

اسامی نفرات برتر این رقابت‌ها به شرح زیر است:

ضربه آپ دولیوچاگی///

رده‌سنی کمتر از 14 سال:
1- محمدعلی اکبریان (چهارمحال بختیاری)
2- محمدامین زمانی (اصفهان)
3- محمدطاها هدایتی (گلستان) و مهدی محمدعلی‌زاده (اردبیل)

ابوالفضل خلوی‌زاده (خوزستان)، آرین نادری (تهران)، امیرمحمد شیخی کوهسار (گلستان)، امیرمحمد سیاه‌نوری (تهران) و شایان مولودی (آذربایجان‌غربی) به ترتیب در رده پنجم تا نهم قرار گرفتند.

رده‌سنی 15 تا 18 سال:
1- محمدمتین شجاعی (تهران)
2- عادل صادقی (فارس)
3- امیرحسین رشیدی (اصفهان) و سجاد خلوی‌زاده (خوزستان)

امیرمحمد تیزفهم قولنجی (آذربایجان‌غربی)، حسین عرفانی‌پور (اصفهان)، امیرحسین یلی یزدان آباد (خراسان‌شمالی)، حسین احمدی بابادی (چهارمحال بختیاری) و مبین رضایی (تهران) به ترتیب در رده پنجم تا نهم قرار گرفتند.

رده‌سنی بالای 19 سال:
1- محمد کاظم ابراهیمی (فارس)

** در این رده‌سنی و رده کمربندی تنها یک تکواندوکار حضور داشت.

 

ضربه دولیوچاگی///

رده‌سنی کمتر از 14 سال:
1- شهریار ساحلی (تهران)
2- امیرحسین اسمعیلی (اصفهان)
3- حسین سلیمان‌پور (اصفهان) و علیرضا صفاریان (بوشهر)

ارمیا یوسفی‌زاده (ایلام)، سیدمحمدصادق حسینی (قم)، مهدی قاسمی (اصفهان)، محمد قادری (کردستان) و امیرمحمد جعفری (فارس) به ترتیب در رده پنجم تا نهم قرار گرفتند.

رده‌سنی 15 تا 18 سال:
1- مهدی اراده قره حسنلو (تهران)
2- یاسین وکیلی (اصفهان)
3- ابوالفضل صفری (اصفهان) و مسیح ایران‌نژاد (اصفهان)

مانی زیدی (ایلام)، آرش حیدری (چهارمحال بختیاری)، امیرحسام جانجانی (کرمانشاه)، محمد جعفری (اصفهان) و نوید معینیان (سمنان) به ترتیب در رده پنجم تا نهم قرار گرفتند.

رده‌سنی بالای 19 سال:
1- محمدمهدی جمشیدی (همدان)
2- علی اردستانی (تهران)
3- علیرضا ابراهیمی (فارس) و محمد سلیمانی (اصفهان)

محمدرضا بهنام‌زاده (اصفهان)، پوریا رضایی ناندل (مازندران)، مراد فولادی (ایلام)، سیدمهدی حسینی (یزد) و مسعود خوش‌نیت (خراسان‌رضوی) به ترتیب در رده پنجم تا نهم قرار گرفتند.

به نفرات اول تا سوم مشترک مدال و حکم قهرمانی اعطاء می‌شود و به نفرات اول تا نهم نیز توسط شرکت "های وب" حامی مالی این چالش جوایز نقدی به ارزش بیش از 300 میلیون ریال  اهدا خواهد شد.

پیمان ثابت از استان البرز و محمدحسین ربانی از استان قم به عنوان بهترین داوران این رویداد معرفی شدند.

گفتنی است؛ محمدهادی محمودیان از استان تهران و پرهام رمضانی از استان خراسان‌رضوی دو پاراتکواندوکار بودند که در این رقابت‌ها شرکت کردند و از آنها نیز تقدیر به عمل خواهد آمد.

  • 09:49
  • 1399/06/18
  • 22226