ساعی: جو مثبتی در اردوی تیم ملی تکواندو حاکم است / برترین فدراسیون جهان شدن موفقیت بزرگی است

مدیرفنی تیم ملی تکواندو گفت: آغاز اردو‌های تیم ملی پس از چندین ماه تعطیلی اتفاق خوبی بود و جو مثبتی در اردو حاکم است.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو، هادی ساعی در گفت‌وگو با خبرگزاری میزان، در خصوص شروع تمرینات تیم ملی تکواندو اظهار داشت: خداراشکر پس از چند ماه وقفه از روز گذشته (شنبه) تمرینات تیم ملی تکواندو با ۴ تکواندوکار آغاز شد. بالاخره این کار باید از یک جا شروع میشد و خوشحالیم که بچه‌ها را داخل اردو داریم و انگیزه خوبی در بین کادرفنی و هوگوشان وجود دارد که جو مثبتی در اردو حاکم کرده است.

وی افزود: در اوایل اردو بیشتر تمرکز روی تمرینات بدنسازی است اما در نوبت بعد از ظهر هم تمرینات فنی برای تکواندوکاران در نظر گرفته شده و در مجموع شروع اردو‌ها اتفاق مثبتی است. درست است که هادی‌پور و حسینی در این مدت هم تمرین داشتن، اما امکانات و جو اردو باعث می‌شود تکواندوکاران روز به روز بهتر شوند.

مدیرفنی تیم ملی تکواندو در پاسخ به این سوال که آیا المپین‌های تکواندو مشکل اضافه وزن دارند، گفت: مشکل خاصی در این زمینه وجود ندارد و شرایط وزنی میرهاشم حسینی و آرمین هادی‌پور نرمال است. زمان زیادی تا المپیک باقی مانده و کنترل وزن هوگوپوشان مشکلی ایجاد نخواهد کرد.

قهرمان سابق المپیک در واکنش به این سوال که مسائل روحی تا چه اندازه در موفقیت یک ورزشکار تاثیر دارد، تصریح کرد: مسائل روحی و روانی اگر بیشتر از نکات فنی در موفقیت یک ورزشکار تاثیر نداشته باشد کمتر از آن هم نیست. خوشبختانه شروع تمرینات پس از چندین ما تعطیلی شرایط خوبی برای ملی پوشان بوجود آورده و بچه‌ها از اینکه باز هم در کنار هم تمرین میکنند، بسیارخوشحال هستند و امیدوارم این روحیه خوب را حفظ کنند.

ساعی با اشاره به معرفی فدراسیون تکواندو ایران به عنوان بهترین فدراسیون جهان گفت: فدراسیون تکواندو در دوران کرونا بسیار فعال بود و مسابقات و دوره‌های آموزشی به صورت مجازی برگزار کرد و همچنین رونمایی از اپلیکیشن تکواندو انجام شد که کار زیبایی بود. این موفقیت بزرگ را به خانواده تکواندو تبریک عرض کرده و امیدوارم روز‌های خوب تکواندوی ایران ادامه داشته باشد.

  • 12:09
  • 1399/06/16
  • 20296