تبریک رییس هیات تکواندو تهران در پی کسب عنوان برترین فدراسیون در جهان

علی خلیلی رییس هیات تکواندو استان تهران، کسب عنوان برترین فدراسیون در جهان را تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو و به نقل از هیات تکواندو استان تهران،  علی خلیلی رییس هیات تکواندو استان تهران، کسب عنوان برترین فدراسیون در جهان را تبریک گفت. 

در متن پیام آمده است:

«برادر بزرگوار جناب آقای سید محمد پولادگر

ریاست محترم فدراسیون تکواندو

با سلام

چه غرور آفرینند آن عزیزانی که بدون هیچ چشم داشتی بهترین سال های عمر خود را در سایه خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی و ملت بزرگ ایران گذرانده تا نقش به سزایی در به اهتزاز در آوردن پرچم سرافراز میهن عزیزمان در عرصه بین المللی داشته باشند.

انتخاب فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران از سوی فدراسیون جهانی به عنوان «برترین فدراسیون جهان» که بیانگر تلاش های خستگی ناپذیر و خالصانه جنابعالی می باشد را به ملت بزرگ ایران، جامعه ورزش کشور و به خصوص خانواده فرهیخته تکواندو و آن مقام محترم تبریک عرض می نمایم و از خداوند متعال برای کشور عزیزمان در تمامی عرصه های علمی، اقتصادی، ادبی، فرهنگی و ورزشی آرزوی موفقیت وسر بلندی دارم.

بدون تردید این موفقیت بدست نمی آمد مگر در سایه برنامه ریزی، همدلی،اتحاد و تلاش های خالصانه و شبانه روزی مقام عالی فدراسیون، تا بار دیگر شاهد افتخار آفرینی و به ثبت رسیدن برگ زرین دیگری برای ورزش کشور به خصوص تکواندو باشیم.

امید آن که در سایه عنایات باری تعالی و توجه به منویات مقام معظم رهبری و تلاش های دلسوزانه و خستگی ناپذیر جنابعالی و با حمایت مسئولین ورزش کشور همچون گذشته شاهد موفقیت و سربلندی تکواندو میهن عزیزمان در عرصه بین المللی باشیم.»

  • 22:05
  • 1399/06/14
  • 7499