با اعلام رییس سازمان تیم های ملی تکواندو؛

اردوی ملی پوشان از روز شنبه آغاز می شود

با اعلام آرش فرهادیان رییس سازمان تیم های ملی تکواندو اردوی ملی پوشان در دو گروه مردان و زنان و پاراتکواندو با رعایت پروتکل های بهداشتی از روز شنبه - 15 شهریورماه در مرکز جهانی تکواندو آغاز می شود.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو، اردوی تیم های ملی تکواندو از اسفندماه سال گذشته با شیوع ویروس کرونا در کشور تعطیل شد و حالا پس از گذشت نزدیک به 6 ماه ملی پوشان از روز شنبه - 15 شهریورماه تمرینات خود را آغاز می کنند.

با اعلام آرش فرهادیان رییس سازمان تیم های ملی تکواندو اردوی ملی پوشان در دو گروه مردان و زنان و پاراتکواندو با حضور 10 نفر از روز 15 شهریورماه آغاز می شود.

فرهادیان ضمن اعلام این خبر گفت: پس از ارائه پروتکل‌های بهداشتی به ستاد مقابله با کرونا در ورزش و وزارت ورزش و جوانان در نهایت توانستیم مجوز برگزاری اردوهای تیم ملی را کسب کرده و با حداقل نفرات تمرینات را آغاز می کنیم.

رییس سازمان تیم های ملی تکواندو خاطرنشان کرد: اردوی تیم ملی تکواندو در گروه مردان با حضور آرمین هادی پور و میرهاشم حسینی دو المپین تکواندو کشورمان و سجاد مردانی آغاز خواهد شد و یک تکواندوکار دیگر نیز به این نفرات اضافه می شود؛ در گروه زنان نیز با 4 تکواندوکار تمرینات پیگیری می شود که اسامی طی دو روز آینده مشخص می گردد؛ همچنین در بخش پاراتکواندو نیز مهدی پوررهنما و اصغر عزیزی پارالمپین های تکواندو کشورمان تمرینات خود را شروع می کنند.

  • 11:21
  • 1399/06/10
  • 6676