برگزاری چالش بزرگ تمرین درخانه استان زنجان

چالش بزرگ تمرین در خانه تکواندو زنجان در ایام تعطیلی باشگاه ها و با هدف ایجاد انگیزه در تکواندوکاران برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو و به نقل از هیات تکواندو استان زنجان، چالش بزرگ تمرین در خانه تکواندو زنجان در ایام تعطیلی باشگاه ها و با هدف ایجاد انگیزه در تکواندوکاران برگزار شد.

ورزش تعطیل نیست؛ شعاری که صرفا یک جمله نبود و در روزهای پرتلاطم کرونایی و قرنطینه هیات تکواندو استان زنجان دست به چالش همگانی زد که هدف ایجاد انگیزه در تکواندوکاران استان بود.

چالش تمرین در خانه با شعار در خانه بمانیم و تمرین کنیم، از اوایل فروردین ۱۳۹۹ آغاز شد و با ارسال بیش از سیصد کلیپ از خانواده بزرگ تکواندو استان همراه بود. پس از اتمام زمان ارسال کلیپ و با بررسی تیم روابط عمومی، در مجموع 20 کلیپ به عنوان فیلم منتخب وارد نظرسنجی همگانی در کانال تلگرام هیات تکواندو استان شدند که پس از شرکت بیش از ۲۵۰۰ نفر، دو بانوی تکواندوکار استان با کسب حداکثری آرا به عنوان برندگان این چالش بزرگ معرفی گردیدند. 

ثنا نوروزی  از زنجان با ۵۵۰ رای و فاطمه کریمی از ابهر با ۳۷۰ رای توانستند بیشترین رای را به خود اختصاص دهند و رتبه های اول و دوم نظرسنجی را به خود اختصاص دهند. 

در نهایت نیز با حضور ریاست جدید هیات تکواندو استان زنجان و مسئول کمیته روابط عمومی وقت از برندگان چالش بزرگ "تمرین در خانه" تقدیر به عمل آمد و جوایزی به رسم یادبود به برندگان اهدا گردید.

  • 12:41
  • 1399/04/26
  • 17684